8 Aralık 2011 Perşembe

Uk Championship Çeyrek Finaller

Uk Championship'te favorilerin bir bir saf dışı kaldığı son 16 turu dün gece sona erdi ve çeyrek finaller başlangıcını yaptı.



Bugün başlayan ve akşam seansıyla sona erecek olan çeyrek finallerin ilk iki mücadelesi öğlen seansında tamamlandı.Bir önceki turda Rocket'i turnuva dışına iten Judd, Higgins'i eleyerek şampiyonluk için iddialı bir mesaj veren Maguire'ı da turnuvadan eli boş yolladı.Neil ise Çinli rakibi karşısında seans arasına kadar başa baş giden maçı 6-2 kazanmayı başardı.

Turnuvanın ilk yarı finalisti olan Judd, İskoç rakibi karşısında 6-3 galip gelen taraf oldu.Maçı 120'lik seriyle tamamlayan genç oyuncu kariyerinde ki ilk Birleşik Krallık yarı finaline yükseldi.Rakibine şans tanımaksızın skoru 5-1'e taşıyan Judd bu framelerde iki kere 106'ya da imza attı.Maguire geri dönüş için önemli iki frame kazansa da, güvenli vuruş serisini son framede kaybederek maçtan 6-3 mağlup ayırldı.Judd maç sonunda BBC stüdyosunda ki yayına katıldı ve şunları söyledi;

"Hala gelişme kaydediyorum ve rakiplerime çok fazla şans veriyorum ama pot konusunda oldukça iyiyim.Kameralar önünde kendime olan güvenim oldukça iyi.Halbuki geçen sene her şey tam tersiydi.Bu yıl muhtemelen tüm kariyerimdekinden daha az antrenman yapıyorum ama iyi bir oyun oynuyorum.İşler iyi gitmediğinde de olan biteni unutuyorum.Turnuvada tek masaya inilen ve herkesin gözlerinin üzerimde olacağı turlarda yer almak istiyorum."

Bu maçtan kısa bir süre sonlanan ikinci masa maçında ise Neil ve Ding karşı karşıya geldiler.Seans arası öncesinde kafa kafaya giden oyun, Neil'ın salona döndükten sonra tüm ipleri eline almasıyla tersine döndü.2-1 sonrasında üst üste beş frame kazanan Aussie 6-2 galip geldi.Maçın önemli anlarından biri skorun 4-2'ye geldiği 6. framede yaşandı.Yaklaşık 40 dakika süren frame renklilerde gerçekleştirilen güvenli vuruşlarla devam etti.Ding'in mavide çok kötü bir vuruş yapmasının ardından şansı bulan Neil, önce maviyi ardından da biraz kötü pozisyonda kaldığı pembeyi pot yapmayı başardı.Bu frame sonrasında da kötü vuruşlar yaparak Ding'i bir kaç kez masaya davet etmiş olmasına rağmen oyundan uzakta olan Çinli mağlubiyeti kabul etti.Judd'ın ardından stüdyoya gelen Neil ise şunları söyledi;

"Kendime güvenim üst düzey.Kazanacağıma inanmış durumdaydım.Antrenmanlarda toplara harika vuruyorum ve kendimi şu an harika bir durumda hissediyorum.Judd da harika bir oyun oynuyor, bu yüzden ikimizi harika bir maç bekliyor."

Neil maç sonrasında twitter'dan "İlk Uk Championship yarı finalim.Bugün iyi bir performans ortaya koydum ve aynısına Judd karşısında da ihtiyacım var."

Akşam seansıyla beraber turnuvada favori olan tüm oyuncular turnuva dışında kaldı.Shaun az buçuk varlık gösterebildiği rakibi Walden'a 6-3 mağlup oldu.Karar oyununa giden ve oldukça çekişmeli geçen maçta ise Mark Allen, Hong Kong'lu rakibi Fu'yu 6-5 ile geçmeyi başardı ve geçtiğimiz sezondan sonra yine yarı finalde ki yerini aldı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder