1 Aralık 2011 Perşembe

PTC10 Şampiyonu Holt

PTC etaplarında sona gelinirken, onuncu tur Birleşik Krallık öncesinde gerçekleştirildi.Kazanan isim finalde Dale'i 4-2 geçen Michael Holt oldu.



Sheffield, Snooker Academy'de düzenlenen PTC 10 bu hafta içi gerçekleştirildi.Geçtiğimiz sezon Prag'da John Higgins'i geçerek PTC'lerde ki ilk şampiyonluğunu kazanmış olan oyuncu ikinci kez burada kupayı kaldırdı.Finalde geçtiği Gallerli rakibi Dale de geçtiğimiz sezon bir PTC zaferine ulaşmıştı.

Bir çok oyuncu için Uk Championship öncesi son antrenman niteliği taşıyan PTC 10'da Ronnie, Mark Williams, Selby, Ding gibi bir çok önemli isim turnuvaya erken veda ettiler.Şampiyon Holt zafer sonrasında şunları söyledi;

"Hep iyiyle kötü arasında gidip geldim.Aslında bundan öncesinde de çok kötüydüm ama sanırım kısa formatlı maçlar işime yaradı ve maçlardan kopmadım.İyi işler yapabilecek kapasitem var ama çoğu zaman çok kötüydüm.Yapmam gerekenleri yapamadım.İlk 32 içerisindeyim ama bunun için de profesyonel olmadım.Önceden de söylediğim gibi eğer bir ritm yakalayabilirsem oyunda bir şeyleri başarmak için hala vaktim var."

PTC10'da iki de 147 gerçekleştirildi.Geçtiğimiz hafta Mike Dunn'ın German Masters ön elemelerinde gerçekleştirdiği 147'nin ardından bu kez David Gray ve Ricky Walden birer gün arayla maksimum serilere imza attılar.Böylelikle snooker tarihinde 81. maksimum seriye ulaşıldı.

PTC 11, Uk Championship sona erdikten sonra 17-19 Aralık tarihlerinde Sheffield'da gerçekleştirilecek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder