7 Ekim 2011 Cuma

Premier League Snooker 5.Hafta

PL'de beşinci haftaya damga vuran isim Judd Trump oldu.Snookerın yükselen değeri gece finalinde rakibini 3-0 geçerek günün şampiyonu oldu.



Son Dünya Şampiyonası finalisti Judd, 40 dakikadan kısa süren finalde Matthew Stevens'ı 3-0 geçerek PL'de ki ilk haftasına oldukça iyi bir giriş yaptı.Genç oyuncu ilk maçında oldukça güçlü bir rakip olan Mark Williams'ı 3-1 geçerken rakibi Matthew da yine güçlü bir isim olan Higgins'i 3-2'lik skorla geçti.Higgins'in oldukça silik bir görüntü çizdiği gecede Matthew iyi işler çıkararak 2-0 öne geçmesine rağmen frame toplarında yaptığı hatalar sonunda karar oyununa gitmek zorunda kaldı.Williams ve Judd arasında ki maçta ise iki oyuncununda oldukça çok hata yapması gözlerden kaçmadı.

İlk haftasında 6 puanı hanesine yazdıran Judd, maç sonunda şunları söyledi;

"İyi bir başlangıç yaptım.İkinci maç daha kolay oluyor çünkü ilk maçta koşullara alışmaya çalışıyorsunuz.İkinci maçta ise keyfinize bakıyorsunuz.PL'yi zaten izliyordum ve eğlenceli buluyorum, haliyle de format hakkında fikrim vardı.PL'de kendimi rahatlamış hissediyorum, sadece 20 saniyelik vuruş süresiyle başa çıkmanız gerekiyor.Vuruş süresi oyuncuları daha da hızlandırıyor."

Gecenin en yüksek serisine Gallerli Matthew imza attı.Higgins'e karşı gerçekleştirdiği maçta 104 gerçekleştiren Stevens, pembeyi kaçırarak 104'de kaldı.Premier League 6. haftasında Mark Williams v Ali Carter, Jimmy White v Ding Junhui maçları gerçekleştirilecek.Yeni haftanın maçları 13 Ekim Perşembe günü gerçekleştirilecek.

Judd'ın Stevens'ı geçtiği 5. hafta finalinin son frameine ve geçmiş hafta maçlarına buradan ulaşabilirsiniz.Beşinci hafta sonunda puan durumu ise şöyle;



# Oyuncu Frameler Puan
O Kaz. Kay.
1 Matthew Stevens 17 9 8 9
2 Ronnie O'Sullivan 12 8 4 8
3 Mark J Williams 11 7 4 7
4 Judd Trump 7 6 1 6
5 Neil Robertson 10 6 4 6
6 Shaun Murphy 14 6 8 6
7 John Higgins 14 5 9 5
8 Allister Carter 7 4 3 4
9 Ding Junhui 12 4 8 4
10 Jimmy White 6 0 6 0

2 yorum:

  1. üstadım,bu akşam oynanan maçlara buradan ulaşabilirsiniz(pl 5. hafta)puntasında bir hata var sanırım.ulaşılamıyor zira.bir iki gün düzeltilir diye bekledim fakat yine aynı görünce bu uyarıyı yazmak şart oldu:)teşekkür eder, gereğinin yapılacağından adım gibi emin olurum;)

    YanıtlaSil
  2. Hakikaten unutmuşum onu, hatırlattığınız için teşekkürler Suat Bey.Dalgınlıkla oluvermiş sanırım, düzelttim, artık ulaşabilirsiniz.İyi seyirler.

    YanıtlaSil