23 Eylül 2011 Cuma

Premier League Snooker 3.Hafta

Premier League'in üçüncü haftası oynanan yüksek kalitede maçlarla geçildi ve günün kazananı Aussie Neil oldu.


Hafta sonu biten Brezilya Masters ardından tekrar yollara düşen Murphy ile Çinli Ding ile karşı karşıya geldi.İki oyuncudan da yüksek serilerin ve kaliteli vuruşların geldiği maç shoot-out'lu karar frameine giden ikinci mücadele oldu.Ding'in 1-0 öne geçmesinin ardından iki 98'lik seri ile cevap veren Shaun 2-1 öne geçerek avantajı yakaladı ancak Ding 89 ile cevabı geciktirmeden oyunu karar frameine taşıdı."Şu kısa formatı her yere taşısak yahu!" zımbırtısının son ürünü shoot-out karar frameinde yüzü gülen taraf Ding oldu.

Higgins'in oldukça kötü gözüktüğü günde Neil rahat bir biçimde 3-0 galip gelerek gecenin finalinde yer aldı.Güvenli vuruşlar dahil bir çok alanda sıkıntı yaşadığı görülen Higgins bu sezon ile baş gösteren performans düşüklüğüne dün gecede misafir oldu.

Neil'ın yüzlük serileriyle geçilen finalinde kazanan isim Avustralyalı oldu.Maçın son siyaha taşınan ilk frameinde Ding eşsiz güzellikte bir vuruşlar siyahı pot yaparak 1-0 öne geçti.Hemen ardından gelen iki framede 140 ve 109'luk serilere imza atan Neil, 2-1 öne geçtikten sonra hızlanan oyunuyla beraber son framei de kazanarak günün şampiyonu oldu.

"İki maçta da ortaya koyduğum oyun harikaydı ve finalin üst düzey ismi Ding'den daha iyi bir oyun sergiledim.Geceyi art arda iki yüzlük seri ve böyle bir formatta 140 gerçekleştirerek kapadığım için oldukça mutluyum.Geçtiğimiz sezonlarda PL'de bir çok yöntem denedim ancak bu kez sadece oyunla ilgilendim ve saate bakmadım."

Gecenin en yüksek serisini gerçekleştiren Neil kazandığı 6 puanın yanında bin £'luk en yüksek seri ödülünü de cebine koydu.Gece oynanan tüm maçlara buradan ulaşabilirsiniz.

Premier League heyecanı önümüzde ki hafta Ronnie O'Sullivan v Matthew Stevens, Ding Junhui v Ali Carter maçlarıyla devam edecek.

2 yorum:

  1. üstadım saygılar,yayınladığınız bütün o güzel görüntüleri bir solukta izledim.böyle bir uygulama varmıydı yoksa benmi kaçırmıştım.(hatırlarsanız bu görüntüleri nereden izleyebiliriz diye sorduğumda bana girilmesi neredeyse imkansız bir site ismi vermiştiniz)bu uygulama devam edecekse şüphesiz en mutlu olanlardan biriyim.20 saniye kuralını ben çok beğendim.heryere taşımalımı tartışılır.(düşünün bi iki haftalık dünya şampiyonası izletisinin üç günde bittiğini)hoş olmazdı sanırım biz takipçiler için.tekrardan teşekkür eder haftayı iple çekmeye başlayabilirim;)

    YanıtlaSil
  2. Maçların görüntülerini yükleyenler oluyordu ama bu kanaldan ben de yeni haberdar oldum, tamamını oldukça iyi şekilde eklemiş.

    Eğer canlı istemek isterseniz tavsiyem maç haftaları 22.00'da SkySports 2 için yayın bulmanız, gayet güzel izleyebilirsiniz o şekilde.

    Benim isyanım şut saatine değil, shoot-out formatının karar oyunlarına sokuşturulması.Neyse belki vazgeçerler önümüzdeki sene. :)

    YanıtlaSil