1 Nisan 2011 Cuma

Allen Depresyonda

Snookerın Kuzey İrlandalı yıldızı ve gelecek vadeden isimleri arasında yer alan ismi Mark Allen, depresyonla mücadele ettiğini açıkladı.



Son zamanlarda bir final oynaması ve hatta sıralama zaferi kazanmasına kesin gözüyle bakılan 25 yaşında ki oyuncu içerisinde bulunduğu sıkıntı ile ilgili olarak açıklamalarda bulundu.İrlanda Mirror gazetesine konuşan genç oyuncu şunları söyledi;

"Eğer kariyerimde ki belli noktalara dönüp bakarsam, bunun uzun bir zamandır var olduğunu görüyorum.Ancak son zamanlarda oldukça fazla hissetmeye başladım.

Bazı günler kalkıyorum, kendimi kötü hissetmiyorum ancak canım hiç bir şey yapmak istemiyor.Uzun yıllar otel odasında dört duvar arasına sıkışıp kalmak size yalnızlık hissettiriyor.Bir kaç yıldır profesyonel oyuncuyum ve o zamandan beri yaptığım tek şey snooker oynamak, başka hiç birşey yok."


Kariyerinde Dünya Şampiyonası yarı finali ve çeyrek finali bulunan oyuncu geçtiğimiz sezon 112 bin £'luk bir para ödülü kazanmıştı.

"Problemin ne olduğunu bilsem bunu çözebilirdim ancak sorunun ne olduğunu anlamak için bir danışmanla görüşüyorum.Nası hissettiğim hakkında konuşmak bana yardımcı oluyor.Yoldayken ya da turnuvadayken nası olduğunuzla ilgili konuşmak için çok fırsatınız olmuyor."

İngiliz kriket oyuncusu Michael Yardy'de benzer bir sorunu yaşamış ve bu nedenle Dünya Şampiyonasında yerini alamamıştı.

Kaynak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder