21 Mart 2011 Pazartesi

İlk Şampiyon Shaun

Dün gerçekleştirilen PTC finalinde kazanan isim Shaun Murphy oldu.Finalde Martin Gould'u 4-0 ile geçen 29 yaşında ki oyuncu bu sezon ki ilk sıralama turnuvası finalinde şampiyonluğa ulaşmayı başardı.



Sabah seansında gerçekleştirilen yarı finallerin ardından Shaun Murphy ve Martin Gould finale yükselen isimler oldular.Gould, 3-2 geriye düştüğü maçta zorlu rakibi Selby'nin biletini keserken, Murphy ise maçta ki en yüksek serisi son framede gerçekleştirdiği 46 olan rakibi Matthew Stevens karşısında 4-0'lık skorla galip geldi.

Kariyerinde ki ilk televizyon yayınlı sıralama turnuvası finaline ulaşan Gould istediğine ulaşamamış olsa da Dünya Şampiyonası öncesinde kendine olan güvenini tazelemiş oldu.Pinner Poter finale ulaşana kadar Jamie Jones, Judd Trump, Michael Holt ve Mark Selby'i geride bırakmıştı.

Kariyerinde ki dördüncü sıralama turnuvası zaferine ulaşan Shaun Murphy rakibinin finalde ki mücadelesi ile ilgili olarak "İlk finaller her zaman zor olur ve Martin bir kaç iyi şey ortaya koydu.Maç içerisinde oldukça fantastik vuruşlara imza attı ve turnuvada iyi maçlar da çıkardı.Turnuva için iyi bir bayrak taşıyıcı olduğunu düşünüyorum." sözleriyle görüşlerini dile getirirken, zaferiyle ilgili olarak ise şunları söyledi;

"Bazı şanssızlıklar yaşadım ancak standart giderek yükseliyor.Geçmişe bakarsak kısa maçlar benim için hep sorun olmuştur ancak mental olarak bazı konularda gelişim gösterdim ve olaylara bakış sıramı değiştirdim.Bu da bana gerçekten yardımcı oldu.Dördüncü sıralama turnuvası zaferim ancak elimden geldiği kadar çok sayıda zafer kazanmak istiyorum."

12 ara turnuva ve bir de büyük finalle beraber PTC'ler de dağıtılan toplam para ödülü 800 bin £'a ulaşırken, dün gerçekleştirilen finalde ise 60 bin £'luk ödülün sahibi Shaun Murphy oldu.Ayrıca Murphy 3 bin sıralama puanını da hanesine yazdırarak sıralama da iyi bir avantaj yakalamış oldu.Finalist Gould, 2400 puan kazanarak 18. sıraya kadar tırmandı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder