17 Ocak 2011 Pazartesi

Malcolm Thorne Hayatını Kaybetti

Snookerın önemli isimlerinden ve Birleşik Krallık'ta snookerın yaygınlaşması aşamasında önemli işlere imza atmış olan Malcolm Thorne hayatını kaybetti.



Hepimizin yakından tanıdığı bir isim olan Willie Thorne'un de karşi olan Malcolm kanserle mücadelesini kaybederek hayata gözlerini yumdu.Snookerla yeni tanışan bizler için çok yakın bir isim olmayan Malcolm, junior ve amatör turnuvaların düzenlenmesi için büyük bir çaba sarf etmiş ve bugün kariyerinde üst düzeye gelmiş bir çok oyuncuya gelişim fırsatını vermişti.

Konuyla ilgili olarak Shaun Murphy şunları söyledi; "Şu anda varolan oyuncuların çoğunluğu başarılarını ona borçlu çünkü bizler onun turnuvalarında oynayarak bu kademeye geldik.Çocukken her hafta pratik yaptığım dönemlerde hafta sonları onun kulübüne gitmek ve turnuvalarında oynamak için hazırlanırdım.Oldukça eğlenceli ve büyüleyici bir insandı, hayattan büyüktü.Onunla geçirdiğimiz çok iyi vakitlerimiz ve kahkaha dolu anlarımız vardı.Acı bir kayıp."

Dünya sıralamasının 42. ismi olan Michael Holt ise "Malcolm bu sporun duyulmamış kahramanlarından biri.Çocuk ve genç oyuncular için çok çalıştı.Onun turnuvalarında oynadım ve bana bu konuda büyük teşvikleri oldu.13 yaşımdayken beni İngiltere takımı için seçmişti, sadece bir yıl oynayabilmiştim.Bende bazı şeyler görmüş olmalı ki adımı önde tutmuştu.Bu benim için büyük bir onurdu.Bu yüzden ona her zaman minnnettarım."

Biz de kendisine snookera verdiği hizmetlerden dolayı rahmet diliyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder