14 Ocak 2011 Cuma

Jamie Cope'tu

Öğlen seansında Ding'in ilk yarı finalist olmasının ardından turnuvanın ikinci yarı finalistinin belirlendiği akşamda, dün Shaun Murphy'i geride bırakan Jamie Cope sahne aldı.Turnuvanın son şampiyonunu eleyen King'e karşı oldukça net bir skor olan 6-1 ile galip gelen Cope, kariyerinin ilk Masters yarı finaline imza atmış oldu.



Turnuvanın açılış maçında oldukça konsantre gözüken ve bir çok departmanda başarılı olan Mark King aynı başarısını bugün sürdüremedi.Özellikle güvenli vuruşlarda oldukça sıkıntılı dakikalar yaşan 36 yaşındaki oyuncu istediklerini bir türlü ortaya koyamadı.Kazandığı tek framede 102'lik bir seri gerçekleştiren King bu serisiyle turnuvada ki ikinci ve son yüzlük serisine imza atmış oldu.

52,66,51 ve 53'lük serilerle seans arasına 4-0 ile rahat giren Cope, rakibinden cevap 102 ile geldi.Oldukça zorlu geçen altıncı framede snookera ihtiyaç duyan King bunu gerektiği gibi yapamayınca durum 5-1'e taşındı.Final frameinde Mark King, 40'lık bir seri yapmasına rağmen kaçırdığı kırmızı ile kendi yolunu tıkamış oldu.Cope'un 52'lik serisinin ardından tekrar ıstakayı alma şansı bulan King renklilerde iyi güvenli vuruşlar çıkaramayınca kaçınılmaz son gelmiş oldu.

Cope kariyerinin ilk Masters yarı finalinde ise burada daha önceden final tecrübesi yaşamış olan Ding Junhui ile yaşayacak.

Jamie Cope: "Oyuna iyi bir başlangıç yapıp seans arasına 4-0 ile girdiğimde elimden geldiğinde oyunu çabuk bitirmek istiyordum.Skoru 5-1'e getirdiğimde artık oyunu kazandığımı biliyordum.Düne göre on kat daha iyiydim.Basit toplar kaçırmadım, güvenli vuruşlarım iyiydi.Masanın hızına da alıştım ve oyun içerisinde sakindim."

Turnuvanın son yarı finalistleri bugün oynanacak maçlarla belli olacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder