22 Ocak 2011 Cumartesi

Alex Higgins'in Notları Satıldı

Geride bıraktığımız aylarda hastalığına yeni düşerek aramızdan ayrılan snooker efsanesi Alex Higgins'in kendi kaleminden çıkan notları açık artırmada satıldı.Bahis kuponları üzerine karlanmış olan notlar 2100 £'a alıcı buldu.



Yaklaşık 10 yıldır mücadele ettiği kanserle olan mücadelesini geçtiğimiz temmuz ayında kaybeden Higgins'in notlarının bir kısmında şunlar geçiyor ve gerçekten okumaya değer.

"Her zaman dürüst ve en iyi olmayı denedim.

"Teknik olarak çok iyiyim, diğer oyunculardan iyi durumdayım.Eğer atak olmaya karar verirsem, çok etkili oluyorum."


2008 yılında Higgins ile iki gün geçiren gazeteci David O'Dornan tarafından verilen notlarla ilgili olarak O'Dornan şunları söylüyor;

"Bu notlar bunalımlı zamanlarında Alex Higgins'in neler yaşadığını çok iyi yansıtıyor.Bir çoğu bahis kuponları üzerine yazılmış, bir tanesi gazetenin yarış sayfasında ve bir diğeri de bir bar hesap fişi arkasında bulunuyor."

Gazeteci O'Dornan ve Alex Higgins
"Geçmişe yönelik çok iyi bir hikayeyi bizlere anlatıyor.Onlara geride bıraktığımız bir kaç sene içerisinde oldukça iyi baktım ve güvenli bir zarf içerisinde sakladım.Bu notlar benden daha iyi saklayabilecek bir hayranın ya da koleksiyoncunun elinde durmaya layıklar."

Yukarıda belirtilen "Teknik olarak çok iyiyim..." notunun devamı ise şöyle;

"Teknik olarak çok iyiyim, diğer oyunculardan iyi durumdayım.Eğer atak olmaya karar verirsem, çok etkili oluyorum artı şaşırtıcı ve narin şutların hepsini ben ortaya çıkardım ya da siyah ve pembe etrafında oyunu çevirmeyi."

Müzayedede Higgins'in bir basın mensubunu yumrukladıktan sonra yayınladığı özür mektubu da 2400 £'a alıcı buldu.

Kaynak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder