25 Aralık 2010 Cumartesi

Hedef Üçüncü Kez Zafer

Snookerın en prestijli turnuvalarından olan Masters'a adım adım yaklaşıyoruz.Seyircisi, atmosferi, maçlarıyla her zaman ayrı bir yeri olan Masters'ın son şampiyonu Mark Selby ise bu turnuvada ki parolasını şimdiden belirledi: "3. Kez Zafer"



2010 Masters'da bizlere harika bir final izletenlerin baş mimarları arasında yer alan Mark Selby, 2011 Masters için de hedefini şimdiden koydu.Bu güne kadar bu turnuvaya sadece 3 kez katılan Mark Selby iki kez zafere imza atarak kendisi için önemli bir başarıya imza atmıştı.2008 yılında Stephen Lee'ye geçen İngiliz oyuncu bu sezon da Rocket'i geri de bırakarak ikinci kez kupayı kaldırmıştı.

"Masters'da şu ana kadar iyi bir geçmişim var, Wembley'de oynamayı seviyorum ve burası beni en iyi şekile büründürüyor.

Son iki sezonda Ronnie'ye karşı oynadığım final maçlarındaki atmosfer şu ana kadar gördüklerimden en iyileriydi.Ronnie beni 2009'da yendi ben de onu bu sene yendim.Bu sene üçüncü kez finalde karşılaşmak muhteşem olur.

Belki izleyiciler bu sene bizi finalde görünce sıkılmaya başlayabilir ancak böyle olacağını sanmıyorum."


The Masters'ın en çok zafere ulaşan ismi ise 7 kez ile Stephen Hendr.The Masters 2011 Ocak ayında 9-16 tarihleri arasında Wembley'de gerçekleştirilecek.

2 yorum:

  1. her sene olduğu gibi bu senede benim finallere denk geliyor tarihi.Selby bu sene kazanımaycak gibime geliyor, bir önceki yılın sampiyonunda ki baskı daha fazla oluyor bence

    YanıtlaSil
  2. Sadece finali izlesen de olur :) Dediğine katılıyorum, çünkü oyuncular ünvanı korumak adına da final maçına çıkıyorlar.Ancak baskı yanında, motivasyon da getirebilir bir önceki şampiyon olmak.

    YanıtlaSil