6 Kasım 2010 Cumartesi

Whirlwind Yarı Finalde

Snooker efsanelerinin mücadelesine sahne olan Seniors Championship'te çeyrek final maçları tamamlandı.Steve Davis, Jimmy White, Nigel Bond ve John Parrot'ın turladığı günün sonunda yarı final eşleşmeleri de belli oldu.



Çeyrek finale kalma mücadelesi turnuvaya uzayan Nigel Bond, dün Peter Ebdon'ı geçerek önce çeyrek finale kalmayı başarmıştı.Bugün ise özellikle son PTC'lerde ileri turları rahatça gören Ken Doherty'i 2-0 ile geçerek yarı finale kaldı.

86 ve 87 The Crucible finalistleri Joe Johnson ve Steve Davis mücadelesinin galibi ise Davis oldu.The Nugget, 32, 61 ve 53'lük serileriyle rakibini geçmeyi başardı.Joe Johnson maç sonunda "Yaklaşık 5 yıldır bu kadar hızlı bir çuha üzerinde oynamıyorum ve bu maç sonucundan da belli oluyor.Pozisyon alabildim ama bir türlü topları cebe gönderemedim." sözleriyle bugün bir çok oyuncunun da dert yandığı masa koşullarından bahsetti.Steve Davis halen sıralama da ilk 32 içerisinde yer alıyor.

Geçtiğimiz sezon profesyonel snookerdan emekliliğini veren John Parrot ise Dennis Taylor karşısındaydı.Parrot maç içerisinde gerçekleştirdiği dikkat çekici potlar ve harika güvenli vuruşlarla maça damgasını vurmayı başardı.

Günün son maçı ise Whirlwind Jimmy ile Cliff Thorburn arasında gerçekleştirildi.81 ve 54'lük iki seri ile işi kolayca bitiren White maçı 2-0 kazandı ve maç sonrasında şu açıklamalarda bulundu;

"Maça iyi başladım ve iyi bir sonuç elde etmek için yeterince şanslıydım.En iyi 3 frame üzerinden bir maçta bir hata çok pahalıya mal olabilir.Yarı finaller en iyi 5 frame üzerinden.Bu yüzden kendimi bir maratonda gibi hissedebilirim."

Thorburn; "Kanada'dan buraya geldim ve neredeyse bir şutu bile zor buldum.1000 kilometre yol bir topa denk geldi.Jimmy 48 yaşında olmasına rağmen hala iyi oynuyor.Harika bir turnuva ve tekrardan burada yer almak isterim."

Yarı Final eşleşmeleri ise şöyle;

Steve Davis v Nigel Bond,
John Parrott v Jimmy White

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder