1 Kasım 2010 Pazartesi

Stephenlar Finalde Kapıştı

PTC'nin altı turnuvasından sonra, EPTC'nin de sonuna doğru yaklaşılıyor.Hafta sonu gerçekleştirilen dördüncü turnuvayla heyecan devam etti.Power Snooker katılımcılarından hiç birinin çeyrek final göremediği turnuva da final ise uzun zamandır sıralama zaferi kazanamayan iki oyuncuyu karşı karşıya getirdi.



World Open'da bir final görmesi beklenen ancak finale ulaşamayan Stephen Maguire'ın finalde ki rakibi snookerın geride bıraktığımız bir kaç yılında zor zamanlar geçirmiş Stephen Lee vardı.İki oyuncunun da uzun zamandır hasret olduğu bir sıralama zaferi de söz konusu olunca maç keyifli bir hal aldı.Finale gelinceye kadar Joe Jogia, Mark Davis, Andrew Norman, Liu Song, Jimmy White ve James Brown'ı geride bırakan Lee 4 yıl aradan sonra bir sıralama turnuvası kazanmaya adım atmış oldu.Benzer problemlere sahip olan rakibi İskoç Maguire ise son sıralama turnuvası zaferini 2008 Çin Açık'ta yaşamıştı.Stephen Lee'nin 4-2'lik galibiyetiyle sonuçlanan turnuva sonunda 36 yaşında ki İngiliz oyuncu şunları söyledi;

"Son 16 turunda evin yolunu tutabilirdim ancak en sonunda kupayı kaldırmış olmak harika.Burada iyi işler yaptım.Asıl amacım ilk 24 içerisinde kalıp büyük finale adım atmak.Geçtiğimiz hafta Almanya'da Issara Kachaiwong'a karşıa 4-0 kaybettim ve eve geri döndüm.Ancak bu zafer iyi anınıza denk geldiğinizde işlerin nasıl değiştiğini gösteriyor."

Lee bu zafer ile 10 bin €'nun yanında 2 bin sıralama puanının da sahibi oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder