22 Kasım 2010 Pazartesi

Son Şampiyon Hitman

PTC'nin 12. ve serinin de son turnuvası olan EPTC6 dün akşam saatlerinde şampiyonunu buldu.EPTC5'e katıldığı gibi şampiyon olmasını bilen John Higgins'in yine finale kadar yürüdüğü ancak bu kez şampiyonluğu kucaklayamadığı günde Michael Holt 3-2 geriye düştüğü maçı 3-4'e çevirerek şampiyonluğa ulaştı.Son turnuva sonrasında mart ayında ki büyük finale katılacaklar listesi de belli oldu.


Mart ayında ki finale katılım için alt sıralarda yer alan oyuncular için kritik bir önem taşıyan EPTC6 da bir de 147 gerçekleştirildi.Dünya Şampiyonasının ana turuna katılım gösteren ilk siyahi oyuncu ünvanını elinde bulunduran Rory Mcleod, Issara Kachaiwong ile gerçekleştirdiği maç sırasında bir 147 imza attı.

Çeyrek finalinde büyük oyuncuların boy gösterdiği turnuvada, şampiyon Holt Mark Selby'i geride bırakırken, finalist John Higgins ise Stuart Bingham'ı 4-1 ile geçti.

Final mücadelesinde ise Holt önce 2-0 öne geçmeyi başardı ancak üst üste 3 frame kaybederek 2-3 geriye düşünce gergin anlar onu bekliyordu.Higgins geri dönüşün ardından ikinci zaferine doğru gitmeyi planlarken, küçük çapta bir geri dönüş bu kez Holt'dan geldi ve 32 yaşında ki oyuncu kalan iki framei kazanarak 4-3'lük skorla zafere ulaştı.

"Her zaman turnuva kazanabilecek kadar iyi oynayabildiğimi söylerim ancak bunu söylemeyi bir süre önce bıraktım.Çünkü insanlar çeyrek finallerden öteye gidemeyen ve tam bir sıralama turnuvası zaferi bulunmayan bir kişiye yalan söylüyor gözüyle bakıyorlardı.İşin sonunu getirmem için sadece biraz kendime güvenmeliydim.Ve bugün bu oldu.Bir gerginlik ya da toplarda bir güvensizlik hissetmedim.Finallere gelinceye kadar da zor bir rakiple karşılaşmadım.Stephen Maguire, Mark Selby ve Shaun Murphy'i geçmiş olmak sanıyorum ki kariyerimin en harika anlarından biri ve ümit ediyorum ki bu şekilde devam edebilirim."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder