10 Kasım 2010 Çarşamba

Higgins Geri Dönüşe Hazır

Dünya Şampiyonası finalinin olduğu gün gündeme bomba gibi düşen video kayıtlarıyla herkesi şok eden ancak geçtiğimiz eylül ayında masumiyeti yönünde karar verilen Higgins 6 aylık aradan sonra snookera geri dönüyor.Dev İskoç bu hafta sonu oynanacak olan EPTC5'de yine masanın başında olacak.


Ancak Higgins geri dönüşü konusunda biraz gergin ve bunu oldukça güzel bir cümleyle dile getiriyor. "Tıpkı dişçiye gitmek gibi."

"Oyuncuların beni nasıl karşılayacağı konusunda biraz gerginlik yaşıyorum.Başa çıkmam gereken bazı şeyler olabilir."

Artık sonuna yaklaştığımız PTC'nin ara organizasyonları olan 6'lı turlardan EPTC5 bu hafta sonu Almanya'nın Hamm kentinde düzenlenecek.Higgins'in rakibi ise Joe Jorgia.

"Aklandığımda,'Almanya'ya gideceğim ve herkese bunu göstereceğim.' demiştim.Ancak günler yaklaştıkça dişçiye gitmek gibi bir hal alıyor.Bir randevu alırsınız ancak gün yaklaştıkça gerilmeye başlarsınız."

"Olan biten bana oldukça pahalıya mal oldu ve muhtemelen üzerimde asla kurtulamayacağım bir leke kaldı.Umut ediyorum ki temizleyebilirim ama emin değilim.Şu anda tek istediğim oyuna geri dönmek.Belki de insanlar benim ne demek istediğimi görecekler."

Higgins ilk tam sıralama turnuvasına ise aralık ayında çıkacak.4-12 Aralık tarihleri arasında düzenlenecek olan Uk Championship'de yer alacak olan John Higgins, World Snooker'ın yeni sıralama sistemine göre yayınladığı seri başları listesinde üçüncü sıradan bu turnuvaya girmişti.

Kaynak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder