26 Ekim 2010 Salı

Martin Gould Sorular ve Cevaplar

World Snooker'ın sorular ve cevaplar köşesinde bu kez Martin Gould vardı.Bir çok oyuncuya sorulan soruların aynısını Gould, snooker severler için yanıtladı.



Geçmişten aklında kalan bir olayı anlatır mısın?
Altım değişirken babamın çayına çişimi yapmıştım.Sanırım iki kez kadar bunu tekrarladım.

En çok hayranlık duyduğunuz kişi kim?
Babam Michael.Eğer o olmasa ben bir snooker oyuncusu olamazdım.Oyuna ilk başladığım zamanlarda beni her turnuvaya o götürdü.

Nelerden korkarsınız?
Yükseklikten.Çocukken Alton Towers'da bindiğim yüksek bir roller-coster'da uzun süre çığlık atmıştım.

Hayatınız hakkında bir film yapılsaydı, başrolü kime verirdiniz?
Cidd bir film olacaksa Al Pacino.Eğer komediyse Adam Sandler.

Sizi hoşnut eden şeyler nelerdir?
Sigara ve alkol.İkisini de bırakmak için bir çok denemede bulundum ancak sonuç başarısız oldu.

Okul hayatınızda yaşadığınız en büyük sorun neydi?
Okulda bulunmaya pek şansım olmadığından pek fazla sorunda yaşamadım.Zamanımın çoğunu snooker klübünde geçiriyordum ve öğretmenlerde benim okulda olmak istemediğimi biliyorlardı.

Bugüne kadar aldığın en pahalı şey nedir?Ev,araba dışında.
Muhtemelen Play Stationlarım.Bugüne kadar hepsini aldım ve şimdi de bir PS3'üm var.En sevdiğim oyun ise Tiger Woods golf.

Özellikle hangi tür müzik sana ilham veriyor?
Eminem'in Lose Yourself parçası.Çünkü snookerda da rastladığımız durumlardan biri olan kendinizi göstermeniz için bir şansınızın olmasından bahsediyor.Telefonumda tüm şarkıları var ve maç öncesinde ruh halime göre herhangi birini dinliyorum.

Geçmişe ya da geleceğe gidebileceğin bir zaman makinen olsaydı, nereye giderdin?
Öncelikle çocukluğuma gider ve ne gibi olduğuma göz atardım.Sonra ise bugünden 10 yıl sonrasına gider ve snooker tarihinde neleri gerçekleştirdiğimi görürdüm.

Hayata bir havyan olarak gelecek olsaydın, hangisini seçerdin?
Maymun.Nedenini bilmiyorum ama onların sevdiğim yanları var.Sadece hayvanat bahçelerinde onları görmüştüm ancak vahşi yaşamın içerisinde de görmek isterim.

Kaynak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder