17 Eylül 2010 Cuma

Neil Maça Hazır

The Crucible finalistlerinin yeniden buluşacağı World Open öncesi Avusturalyalı Neil Robertson iki finalistin bir ilk tur maçında karşılaşmasının eğlenceli olacağını belirtti.



The Crucible'da rakibini 18-13 ile geçen Avusturalya'lı bu kupayı 1980'den bu yana ilk kez UK sınırları dışına çıkarmayı başarmıştı.İkili 18 Eylül günü saat 16.30'da karşı karşıya gelecek.

"Dünya Şampiyonası'nın iki finalistinin ilk turda mücadele etmesi eğlenceli olmalı.Burada maçlar en iyi 5 frame üzerinden ancak oyuncuları baskı altına alan yüksek sıralama puanları da mevcut ve bu da beni hazır kılıyor.İlk vuruştan itibaren kendinizden çok emin olmalısınız.Burada birbirine yakın geçen bir çok maç olacaktır, bu tam da seyircilerin istediği şey."

Grand Prix turnuvalarında 2006 ve 2009 yıllarında zafere ulaşmış oyuncu İskoçya için de bazı açıklamalarda bulundu. "Burası benim için iyi bir av yeri ve burada oynamayı seviyorum.Her zaman iyi bir atmosfer ve izleyici oluyor.Geçen sezon son siyahta Higgins'i geçtiğim yarı final harika bir maçtı.Bugüne kadar aldığım en iyi galibiyetlerden biri."

Geçen sezon ki başarılarıyla sezon sonunda ikinciliğe oturan oyuncu bu sezon ki geçici sıralama da ise birinciliğe yerleşmiş durumda ancak genç oyuncu daha fazla ilerlemeye ihtiyaç duyduğunu düşünüyor.

"Son beş yıl içerisinde toplam dünya şampiyonluğu dahil toplam beş sıralama turnuvası kazandım.Yani yapmam gerekenler henüz bitmedi.Oyunumda geçen sene bir çıkış gerçekleştirdim.Seri inşalarımı geliştirdim, diğer oyunculardan daha fazla yüzlük seri gerçekleştirdim(42 tane) ve ilk resmi 147'mi gerçekleştirdim.Ancak halen daha iyi bir oyuncu olabileceğimi hissediyorum ve çok çalışırsam bunu başaracağım."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder