7 Eylül 2010 Salı

Maç Sonu Açıklamaları

Shanghai'de ki ilk gün oynanan maçlardan sonra oyuncuların açıklamaları;

Ken Doherty: "Üç sıralama turnuvası maçında üçüncü kez karar frameine giden oyunu kazandım.Kendimi soğukkanlı hissettim.Maçı neredeyse kazanacaktı.4-2 ve 4-3 iken bu şans elinde vardı ancak yedinci framede kırmızıyı kaçırınca zayıf düştü.Bu tip oyunlar profesyoneller için zordur çünkü sıralama puanını düşünüyoruz ancak wildcardların kaybedecekleri birşeyleri yok."

Jamie Burnett:"Ronnie bu oyunda ki en iyi isim ve onunla oynamaktan hoşlanıyorum bu yüzden onunla maç yapamayacak olmak üzücü.Ancak direk olarak diğer raunda geçtiğim için de mutluyum.Dört gündür buradayım ve sadece 4 saat uyuyabildim bu yüzden önümüzde ki maça kadar olan iki gün içerisinde kendimi hazır hissedebileceğim için mutluyum."

Andrew Higginson:"Çok rahatladım.Burada ilk kez oynadı ancak iyi oynadı."

Martin Gould:"İyi bir performans göstermedim,sıkıcı ancak bunu yapmak zorundaydım.Li karşısında kolay bir oyun olmadı özellikle ıstaka hakimiyetim hiç iyi değildi.Burada ki koşullar da işi zorlaştırdı.Ümit ediyorum ki Hendry'e karşı iyi bir snooker oynayabilirim."

Joe Delaney:"Ortada bir mücadele vardı ve ben de gergindim.Fakat şu sıralar snooker bir çok turnuvasıyla harika.Kendimi iyi bir rakip olarak görüyorum ve snookerda iyi olan yıllarda ki kadar eğlenmiyordum."

Dave Harold:"Rakibim burada ki durumla mücadele etti bu yüzden benim için biraz kolay bir galibiye toldu."

2 yorum:

  1. martin bakalım ne yapacak bu sezon?

    YanıtlaSil
  2. Açıkcası Neil Robertson'a kaybettiği maç D.Şampiyonasında onu kötü yönde kesinlikle etkilemiştir.O psikolojiden kurtulmazsa önde olduğu maçlarda sürekli aklına o anlar gelebilir.Hendry iyi bir rakip.

    YanıtlaSil