17 Eylül 2010 Cuma

Dönüş Zor olacak

Son zamanlarda en çok konuşulan olaylardan sonra adını temize çıkaran John Higgins BBC Sport'a yaptığı açıklamada altı aydan sonra geri dönüşün zor olacağını ifade etti.Kariyerinde üç dünya şampiyonluğu zaferi bulunan İskoç oyuncu yoluna devam etmek istediğini söyledi.




Dünya Şampiyonası finalinden önce gündeme gelen skandalla herkesi şok eden John Higgins olan bitenleri unutup yoluna devam etmek istiyor.

"Zor olacak.Bazı hayranlarım ve izleyiciler bana şüpheyle yaklaşacak ancak kendim olmak zorundayım ve elimden gelenin en iyisini yapmalıyım."

John Higgins'in davası geçtiğimiz hafta karara bağlanmış ve oyuncu 6 aylık ceza ile beraber 70 bin £'luk bir cezaya çarptırılmıştı.Yargılandığı dört maddenin diğer ikisinden suçlu bulunan Higgins maç satma konusunda ise suçsuz bulunmuştu.

"Bunun çözülmeyeceğini hiç bir zaman düşünmedim.Çözülmemiş bazı konular var ve bu konuda avukatlarıma güvenmek zorundayım.Tek bir yönden bakınca karar beni destekler nitelikte olduğu için mutluyum ancak karar benim ve ailemin hayatında bazı şeyleri şekillendirecek çünkü olan biteni bir tek ben yaşamadım."

Son Dünya Şampiyonu Neil Robertson ise Higgins'in saygıyı tekrardan kazanmasının biraz zaman alacağını düşündüğünü söyledi ve sözlerine şöyle devam etti: "Oyuncular farklı fikirlere sahip ve bu yüzden Higgins'in dönüşüyle ilgili oyuncuların ve salondaki seyircilerin nasıl reaksyon vereceğini görmek merak edilesi bir konu.Karar açıklantı artık insanlar dönüşü bekliyor."

Neil gibi bizlerde geri dönüş anında oyuncuların ve salonun vereceği tepkiyi merak ediyoruz.Özellikle Uk Championship'e yetişecek olması gerçekten merakları daha da artırıyor.

Higgins 5 Kasımda düzenlenecek EPTC2 organizasyonuna yetişecek.Higgins gelecek hakkında ise olumlu düşüncelere sahip, "Ailem ve arkaadaşlarım arkamdalar, bundan sonra harekete geçmek istiyorum."

Kaynak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder