31 Ağustos 2010 Salı

Nigel Bond'la 60 Saniye


Eurosport'un röportaj serilerinden olan "... ile 60 saniye" bölümünde soruları yanıtlayan isim Nigel Bond.45 yaşında ki İngiliz oyuncunun kariyerinde tek sıralama zaferi bulunuyor, 96 yılında kazandığı British Open.

Ünlü kişilerden kiminle tanışmayı istersin?
Nelson Mandela.Gerçekten beğendiğim bir kişi.

Peki bugüne kadar yaşadığın en utandırıcı durum neydi?
Snookerda mı?Stephen Hendry ile Thailand'da yarı final maçı oynuyordum.Maçın her yarı final gibi en iyi 11 frame üzerinden olduğunu düşünüyordum.Maç 4-4 iken arada tuvalete gittim ve döndüğümde framei kazanıp durumu 5-4'e getirdim.Oturmak için yerime doğru ilerliyordum ancak Hendry geldi ve benimle tokalaşmak istedi.Maç en iyi 9 frame üzerindenmiş.Hendry'de böyle söyledi.

Asla yemeyeceğin şey nedir?
Koyun gözü.Sanırım Asya'da çok sık yeniyor değil mi?

Indiana Jones gibi mi?
Evet.

Sabahları hazırlanmak için ne kadar süreye ihtiyaç duyuyorsun?
Çocuklarımla beraber her zaman erkenden uyanıyorum bu yüzden bu benim için pek dert değil.

iPod'unda neler var?
Coldplay, Oasis, Rihanna, UB40, Beatles. Her telden.

Uzak bir adaya gittiğinde hangi müzik aletini yanına alırsın?
Muhtemelen iPod.

Hayatında değer en çok değer verdiğin 3 şey nedir?
Eşim, çocuklarım ve snooker oynayarak geçirdiğim 20 yıl.Steve Davis gibi 50 yaşıma kadar oynamak istiyorum.

En çok kullandığın kelime nedir?
Bir değil bir çok kelime var.

Hayatında başarmak istediğin şey nedir?
Dünya şampiyonasını kazanmak.

Snookerda değişikliklere ihtiyaç var mı?
Biraz.6 kırmızı turnuvasında oynamak güzeldi.Hızlı ve güzel snooker.Tayland'da oynadım ve onlar bunu Asya'da oynuyorlar.Çiftler şampiyonası geri getirilebilir güzel bir farklılık olur.

Kaynak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder