19 Ağustos 2010 Perşembe

Maguire Glasgow'da Zafer İstiyor

Snookerın önemli oyuncularından olan Stephen Maguire yaptığı açıklama da World Open'da zafer kazanmak istediğini belirtti.Kariyerinde UK Championship dahil olmak üzere dört sıralama turnuvası zaferi bulunan İskoç oyuncu Glasgow'da olmanın mutluluk verici olduğunu ve burada bir zafer kazanması gerektiğini söylerek sözlerine başladı.

29 yaşında ki oyuncu Ekim ayının 18 ve 26 tarihleri arasında düzenlenecek olan turnuva için şunları söyledi;

"Yaşayabileceğiniz en güzel şeylerden biri, bir hafta sonunda kupayı kaldırıyor olmanızdır.İki yılı aşkın süredir bunu yaşayamıyorum ve nasıl bir his olduğunu neredeyse unutmak üzereyim.Geçen sene oyunum %50 ile gidiyordu ama buna rağmen turnuvalarda ileri turlara gidebiliyorum ve yenilmesi zor bir rakip olabiliyorum.Bu yüzden %50'yi geliştirirsem burada bir zafer kazanmam için bu iyi bir şans olacak."



İskoç oyuncu bu sene ki hedefleri ile ilgili olarak ise "Bu sene benim için daha fazla turnuva kazanmak demek.İyi oyun oynamakla ilgilenmiyorum.Kötü oynayıp bir turnuva kazanırsam mutlu olacağım.Yakın zamanda bir zafere ihtiyacım var."

Maguire, World Open'da yarı finale kadar en iyi 5 frame üzerinden gidecek olan maçlar hakkında da yorumda bulundu ve şunları söyledi;

"Yeni format tüm oyuncuların beğenisini kazandı.Her zaman bir turnuvayı herkes kazanabilir deriz.Özellikle bu turnuva bunun yaşanabileceği bir yer.Kısa maç formatlarında ön elemelerden biri gelip finale kadar ilerleyebilir.Bu söylediğim snookerın üst düzey oyuncuları için de geçerli.Eğer herhangi birimiz iyi bir ritim yakalarsa tüm rakipleri geçebilir."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder