13 Ağustos 2010 Cuma

Liam Highfield Sorular ve Cevaplar


Worldsnooker.com'un klasikleşen soru cevaplar kısmına bu sefer konuk olan oyuncu genç Liam Highfield.Son zamanlarda katıldığı turnuvalarda aldığı süpriz sonuçlarla turnuvalara damga vuran genç oyuncu soruları cevapladı.Geçelim röportaja;

Geçmişten hatırladığın birşeyler anlatır mısın?
Anaokulundan kaçtığımı hatırlıyorum.Oradan kaçıp annemin ve babamın yanında uyuya kalmıştım.Oraya gitmek istemiyordum.

En çok hayranlık duyduğun kişi kim?
Roger Federer.Onu ne zaman televizyonda tenis oynarken görsem izlerim.

Nelerden korkarsın?
Uçmaktan.Bugüne kadar yaşadığım kötü bir anım yok ama yine de uçakla seyahati sevmiyorum.

Eğer hayatın hakkında bir film yapılsaydı, başrolü kime verirdin?
Sanırım Robbie Williams çünkü oda Stoke'lu.

Yemekten haz duyduğun şeyler nelerdir?
Çikolota.Özellikle Boost gofretleri.

Okul hayatında yaşadığın en kötü şey neydi?
İlk okuldayken okul servisinde biriyle tartışmıştım ve bu yaşadığım kötü olaylardan biri.

Bugüne kadar aldığınız en pahalı şey nedir?Ev, araba dışında.
Snooker ıstakam.John Parris marka bir ıstaka aldım ve değeri 500£.İyi bir yatırım olduğunu düşünüyorum ve uzun süre kullanacağım.

Sana ilham veren müzikler nelerdir?
R Kelly'nin The World’s Greatest parçası.

Eğer bir zaman makinen olsaydı ve geleceğe veya geçmişe gitme şansın olsaydı,nereye giderdin?
5 yıl sonrasına giderdim ve snookerımın nereye geldiğini görürdüm.Dünya şampiyonu olmuşum ve dünyanın 1 numarasıyım.Bazen hayaller gerçek olabilir.

Eğer dünyaya bir hayvan olarak gelebiseydin,ne olurdun?
Aslan.Ormanların kralı olmak istiyorum.

2 yorum:

  1. 5 seneye daha çok war.Ama senden önce Luca war.Liami higginsin düzenlediği bir turnuvada izlemiştim,öle çok da iyi değil.Şimdi bilmiyorum oyunu geliştimi ama Luca yeni roketimiz olabilir :D

    YanıtlaSil
  2. Luca gerçekten çok iyi bir oyuncu.Liam'da hiç fena değil özellikle son zamanlarda iyi sonuçlar alıyor.Ancak Luca'nın daha yetenekli olduğu konusunda hem fikiriz.

    YanıtlaSil