15 Ağustos 2010 Pazar

Daha Az Zaman Daha Az Acı

Snookerın gelmiş geçmiş en yetenkli olan ismi Ronnie O'Sullivan İngiliz metro.co.uk'a açıklamalarda bulundu.

Snooker Dünya Şampiyonası ile ilgili söylediği sözlerede değinen Ronnie önceden de belirttiği gibi Power Snooker formatına dair umutlarından da bahsetti.

"Dünya Şampiyonası sıkıcı değil ancak kazanması zor.Maçlar uzun sürüyor ve günlerce bekliyorsunuz.Kısa zaman her zaman benim için daha iyi.Birşeyler yapmadığım sürece oturmak beni her zaman sıkıyor.Ancak Power Snooker ve Premier League daha farklı.Buraya geliyorsunuz, oyununuzu oynuyorsunuz, iyi ya da kötü bir gece geçiriyorsunuz.Ne farkeder ki?Daha sonra evinizin yolunu tutuyorsunuz.İşte bu daha az acı verici."

Üç kere dünya şampiyonluğu yaşamış Rocket şu aralar yaptığı diyet ve spor ile yaşamında biraz ritim bulmuş gibi.Günlük rejim ve 6 millik koşuyla hayatını devam ettiren Rocket yaşadığı depresyonlara karşı bir meditesyon elde etmiş oluyor.

"Başka bir dünya şampiyonluğu kazanabileceğim konusunda emin değilim.Dünya Şampiyonası kazanabilecek bir yeteneğim olduğunu biliyorum ancak bunun için konsantrasyonumun da turnuvayı kazanabilecek düzeyde olması gerekir.Zaten sorunda bu.Ancak kısa formatlı turnuvalarda kendimi iyi oynarken görmek istiyorum ve eğlenceli olacağını düşünüyorum." diyen Rocket Power Snooker'dan olan umudunu tekrar dile getirdi.

Snookerın kan kaybettiğine de değinen Ronnie Power Snooker formatının yeni seyirciler üzerinde etkili olacağını da vurguladı.

"Snooker biraz ihmal edildi.Bir çok snooker klübü kapandı çünkü oyuna olan popülarite azaldı.Snookerı tekrar ayakları üzerine getirmek daha genç kitleyi gerektiriyor.Ümit ediyorum ki bu yeni format genç oyuncuları tekrardan oyunun içine çekecektir."

Kaynak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder