6 Temmuz 2010 Salı

Mike Dunn Sorular ve Cevaplar


Worldsnooker.com son zamanlarda sıklaştırdığı soru cevaplarına devam ediyor.Sırada ki isim ise bu sezonu 33. sırada bitiren Mike Dunn.Röportaja geçelim;

Bu sezonu özetler misin?
Sezonu 33. sırada bitirdim.İlk 32'ye girememiş olmak hayal kırıklığı yaratsa da, sezon başında yerimi almış olsaydım 5-6 sıra daha yukarda olabilirdim.Puanınızda ki her artış sizin için iyidir.

Kendine en düşük puanı nerede veririsin?
Dünya Şampiyonası ön elemelerinde Stephen Lee'ye karşı oynadığım maç çok kötüydü.Stephen'a büyük bir saygım var ancak ben o maçta bir hiç gibiydim.Neredeyse orada olmayı bile istemeyecektim.Bir önceki maçta Rob Millkins'e karşı kazanmak için çok mücadele ettim ve son damlasına kadar savaştım.Bu benim üzerimde büyük bir rahatlama yarattı ve bir sonraki maç için bir konsantrasyon oluşmadı.Böyle olunca da sevenlerimi ve kendimi hayal kırıklığına uğratmış oldum.Herşeye rağmen başarılı bir sezon geçirdiğimi düşünüyorum.Üzerimde herhangi bir baskı hissetmiyorum.

Bu sezon ki hedeflerin neler?
Yeni bir sıralama sistemi geldi ve bu biraz zor bir sistem.Önceden son 32'ye giremediğimi söylemiştim ancak yeni sıralama sistemiyle bu pek de büyük bir problem değil.İlerlemeye devam etmek istiyorum.Profesyonel olduğumdan beri ilerleme kaydetmediğim sadece iki yol olduğunu düşünüyorum.

Bu yaz neler yapıyorsun?
PTC'lere katılacağım.Bir süredir antreman yapıyorum.Ailemle beraber geçireceğim bir tatil ve dünya kupasını izlemek de var tabi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder