22 Temmuz 2010 Perşembe

Michaela Tabb Sorular ve Cevaplar


Worldsnooker.com'un soru ve cevaplar kısmına konuk olan isim 2009 Dünya Şampiyonası finalinde görev alan hakem Michaela Tabb.

Geçmişten hatırladığın birşeyleri anlatır mısın?
Aklımda kalanlardan birini rastgele seçecek olursam annem ve babamla plajda olduğum zamanları hatırlıyorum.Ben Bath'de doğdum daha sonrasında ise İskoçya'ya taşındık.Tatil zamanlarında hep Cornwall'a büyüklerimizi ziyarete gideriz.

En çok hayranlık duyduğunuz kişi kim?
Matchroom turnuva direktörü Sharron Tokely.Çok büyük turnuvalar organize ediyor.Örneğin Mosconi Cup ve Dünya 9-Top şampiyonaları.Yüzlerce oyuncuyla uğraşıyor ve sakin kalmayı başarıyor.Bu kadar başarılı olmayı isterdim.

Nelerden korkarsınız?
Yükseklikten korkarım.Uçak korkusu olarak değil ancak yüksek binalardan korkarım.Bir keresinde Las Vegas'ta bir restorana yemek için gitmiştik.Amerika'nın en yüksek binalarından biriydi.Orada masanın içeride ki kısmında oturmuştum çünkü hemen yanında pencere vardı.

Okul hayatınızda yaşadığınız en büyük sorun neydi?
İyi bir okul hayatım vardı ve başım hiç derde girmedi.

Hayatınız hakkında bir film yapılsaydı, başrolü kime verirdiniz?
Sırf bazı insanlar bana benzediğini söylediği için Sandra Bullock.

Sizi hoşnut eden şeyler nelerdir?
Gül şarabı diyebilirim ama onu içerken hiç hoşlanmıyorum.Bu yüzden donut diyebilirim.Bir çanta şekerle beraber yemeyi tercih ederim.

Bugüne kadar aldığın en pahalı şey nedir?Ev,araba dışında?
Kolay bir soru oldu çünkü henüz aldığım bir hediyeyi söyleyeceğim.Bir babanne saati.Babannem bu yılın başlarında vefat etti ve ondan bana bir miras kaldı.Ben de bu parayla onu hatırlamak için birşeyler almaya karar verdim.Antikaları çok severdi ve saat tercihim bu yüzden tam yerine rast geldi.

Özellikle hangi tür müzik sana ilham veriyor?
Tempolu olan müziklerin hepsi hoşuma gider.Örneğin Lady Gaga'nın Poker Face parçası.

Eğer bir zaman makinen olsaydı ve geleceğe veya geçmişe gitme şansın olsaydı,nereye giderdin?
Favori filmlerinden olan "Gone With The Wind" filminin zamanına giderdim.Ancak zengin ve güzel elbiseler giyen biri olarak gitmek istedim.Diğer türlü yaşamak pek hoş olmayacaktır.

Önceden yaşamış olduğun hayatına bir hayvan olarak dönmek isteseydin hangisi olurdun?
Bu da kolay bir soru oldu.Kedilerimden biri olmak isterdim.Harika bir hayatları var.Evimde iki tane kedim var ve çok şımarıklar.Eşim onları büyük karideslerle besliyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder