1 Temmuz 2010 Perşembe

Dansın Kralı



Mark King worldsnooker.com'da ki bloguna yazmaya devam ediyor.Tabi biz de çevirmeye.

Herkese Merhaba,

Dünya Şampiyonasından bu yana çoğunlukla çocuklarımla vakit geçiriyorum.Aslında bşe günlüğüne Devon'a tatile gidecektik ancak kızım onunla okulda kavga ettiği için gidemedik.

Ken Doherty, Mark Williams ve Alfie Burden ile birlikte toplam 20 tane futbol turnuvasına katıldım.Her pazartesi 20 kadar kişiyle beraber maçlara çıktık.Yaklaşık 1 saat süren maçlar yaptık.Sahada ki rekabet eğlence ve fitnessı da yanında getirdi.

Sekiz yaşında ki oğlum Freddie ile beraber de futbol oynadık.Gerçekten iyi top oynuyor.Southend United'ın takip listesi altında ve aynı zamanda Colchester United da onunla ilgileniyor.Top hakimiyeti, driblingi, kontrolü gerçekten iyi ancak gerektiğinde pas vermiyor.Bu bir sorun olabilir.Onu futbol oynaması için zorlamıyorum, sadece oynamasına izin veriyorum çünkü gerçekten eğleniyor.Aynı zamanda West Ham taraftarı.Kötü bir tercih değil.

Günde sadece iki saat kadar antreman yapıyorum çünkü bu havalarda antreman yapmak zor.John Parris'den yeni bir ıstaka aldım, ıstaka güzel ancak onunla henüz fazlaca antreman yapamadım bu yüzden geçtiğimiz hafta ki PTC'de eski olanı kullandım.

Bir çok turnuva olması gerçekten harika birşey.Oyunculara daha çok şans tanınmış oluyor.Eşim bana ne zaman tatile gidebileceğimizi sordu ama ben ona Kasım'a kadar gitmemiz çok zor dedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder