24 Haziran 2010 Perşembe

Peter Lines ile Soru ve Cevaplar


2009 yılı Uk Championship'te büyük süprizlere atan Peter Lines worldsnooker.com'un sorularını cevapladı.

Geçen sezonu özetleyebilir misin?
Dünya Şampiyonası dışında iyi bir sezon geçirdim diyebilirim.(Dünya şampiyonası ön elemelerinde James Wattana'ya elenmişti.)Genellikle iyi bir oyun ortaya koydum ve Uk Championship'te çeyrek final oynadım.Mark Williams'a karşı kazanmak gerçekten harikaydı.Kariyerimin en iyi anlarıydı.

Kendine en düşük puanı hangi turnuvada verirsin?
Muhtemelen Dünya Şampiyonası.Daha fazla ilerlemeyi düşünüyordum ancak James Wattana'ya 10-8 kaybettim.Aslında düşük bir puan sayılmaz çünkü beni eleyen rakibinin kaliteli bir isim olduğunu düşünüyorum.

Yeni sezonda ki hedeflerin neler?
Açık konuşmak gerekirse net bir hedefim yok çünkü her an herşey değişiyor.Sezonun en büyük hayal kırıklığı ilk 48 içinde kalamamış olmamdı.50. sırada bitirdim ancak sıralama sistemi değişti ve sezon içerisinde ilk 48'e girebilirim.Yeni sistem her oyuncu için çok iyi ayrıca yeni turnuvalar da.

Bu yaz neler yapıyorsun?
Oğlumla pratik yapıyoruz.(Snooker konusunda.).Aslında onunla bu hafta sonunu erkek erkeğe geçirecektik ancak PTC'nin bu hafta sonuna denk gelmesinden dolayı iptal etmek zorunda kaldım.PTC bana heyecan veriyor ve oynayabildiğim kadar çok turnuva da oynayacağım.

Peki, Dünya Kupasını izliyor musun?
Evet her maçı izliyorum.Çünkü ben bir futbol bağımlısıyım.Ara sıra futbol da oynuyorum.İngiltere'nin kupayı kazanacağını söylemek isterdim ancak söyleyemeyeceğim.İspanya'dan etkilendim gruptan çıkma şansları azalmasına rağmen ancak şunu söylemeyeliyim ki Brezilya onları eleyecek.Eğer birileri Brezilya'yı elerse İspanya ilerleyebilir.Tıpkı Stephen Hendry'nin eski formunda olduğu gibi.Eğer iyi oynamazlarsa onlar da sonucun ne olacağını biliyorlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder