27 Haziran 2010 Pazar

İlk PTC Mark Williams'ın


Players Tour Championship ilk galibini buldu.Bu sezon başarılı bir performans geçiren Mark Williams yeni sezona da formda başladı.

Gallerli oyuncu finalde karşılaştığı rakibi Stephen Maguire'ı 4-0'la geçerek zafere ulaştı.75(75)-0, 69(64)-0, 67(59)-54(35), 106(82)-16'lık frameler ile geçen maçta Maguire rakibinden sadece 51 sayı alabildi.

Yarı finalde Ronnie O'Sullivan'ı elemeyi başaran Jamie Cope'u, 4-3'lük skorla deviren eski Dünya Şampiyonu bu zaferle 10 bin £'un da sahibi olmayı başardı.Ayrıca Williams kazandığı 2 bin sıralama puanıyla da iyi bir avantaj elde etmiş oldu.

Bu sezonla beraber eski formuna ulaşmaya çalışan bir diğer isim olan Maguire ise buradan 1600 sıralama puanıyla ayrılmış oldu.

Gallerli oyuncu kazandığı zaferi sonrasında şu açıklamalarda bulundu: "Başından beri iyi oynadım.Çeyrek finalde biraz şanslıydım.Barry Pinches'a karşı 3-1 geriye düştüm ve o an kaybettiğimi düştüm.Ancak beyazı kazara deliğe gönderince o an kendime geldim ve 4-3 maçı kazandım.Finalde de Stephen bir çok potu kaçırdı ve ben de iyi seriler gerçekleştirdim."

PTC'ler hakkında ki düşüncelerini de açıklayan Williams "Bu turnuvalar harika.Sadece 2 gündür buradayım ve evime biraz para ve sıralama puanıyla dönüyorum.Toplam 12 turnuva var ve her turnuvada sadece bir maç kazansanız yeterince puan toplayabilirsiniz.Ayrıca asıl sıralama turnuvalarına hazırlanmak içinde iyi bir antreman şansı var." diyerek turnuvalar hakkında önceden de belirtmiş olduğu memnuniyetini tekrar dile getirmiş oldu.

Mark Williams bu zaferle sezon içerisinde ki ikinci sıralama turnuvası zaferine ulaşmış oldu.Nisan ayında Ding Junhui'yi finalde geçtiği Çin Açığı kazandıktan sonra buradan aldığı 2 bin puanla da yeterince mutlu olduğu açık.

Turnuvanın bugün oynanan maçlarında alınan toplu sonuçlar şöyle;

Son 16
Ronnie O'Sullivan 4-1 Matthew Stevens
Jamie Cope 4-2 Jamie Jones
Barry Pinches 4-2 Marcus Campbell
Mark Williams 4-0 Judd Trump
Marco Fu 4-2 Stephen Lee
Joe Jogia 4-1 Nigel Bond
Tom Ford 4-3 Mark Davis
Stephen Maguire 4-3 Barry Hawkins

Çeyrek Final
Jamie Cope 4-0 Ronnie O'Sullivan
Mark Williams 4-3 Pinches
Marco Fu 4-2 Jogia
Maguire 4-2 Ford

Yarı Final
Mark Williams 4-3 Jamie Cope
Stephen Maguire 4-1 Marco Fu

Final
Mark Williams 4-0 Stephen Maguire

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder