16 Haziran 2010 Çarşamba

Ailesine Düşkün



6-Kırmızı Dünya Şampiyonası'nın şampiyonu olan Mark Davis worldsnooker.com'un sorularını yatıladı.

-Geçmişten aklında kalan birşeyleri anlatır mısın?
Annemin ve babamın yanında oturup onlarla beraber televizyon izlemek,sohbet etmek.Tam olarak kaç yaşındaydım hatırlamıyorum.

Hayranı olduğun kişi kim?
Annem.Biz altı kardeşi büyütmek için her zaman çok çalıştı.Biz büyüdük ama o hala bizim için çalışmaya devam ediyor.

Seni korkutan şey nedir?
Ailemin ya da çocuklarımın başına birşey gelmesi.

Eğer hayatınla ilgili bir film yapılsaydı,başrolü kime verirdin?
Al Pacino, benim favori aktörüm.

En lezzetli bulduğun şey nedir?
Çikolata,cips ve abur cubur şeyler.

Okul hayatında canını en çok sıkan şey neydi?
Bağış toplama işinden kaytardığım için bir dayak yemiştim.

Bugüne kadar aldığın en pahalı şey nedir?Ev,araba?
Muhtemelen nişan yüzüğü.Bu ayın başında evlendim.

Özellikle hangi tür müzik sana ilham veriyor?
Bir çok müziği severim.Rocky filminin müziği olan Eye of the Tiger beni gerçekten etkileyen bir müzik ve Raymond Barneveld bunu dartta kullanıyor.Önceleri çok fazla müzik dinlemezdim, dışarı çıkar ve oynardım.Ancak daha sonrasında film müziklerinden dolayı dinlemeye başladım.

Eğer bir zaman makinen olsaydı ve geleceğe veya geçmişe gitme şansın olsaydı,nereye giderdin?
Vahşi Batı'ya.Kovboy filmlerini gerçekten çok severim ve o zamana gidip ne kadar güzel bir ortam olduğunu görmek isterim.Uzun olmasa da hayat orada gerçekten zordur.

Eğer dünyaya bir hayvan olarak gelebiseydin,ne olurdun?
Köpek.Çünkü onlar ailem tarafından hep seviliyor ve her zaman bir köpeğimiz vardır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder