8 Mayıs 2010 Cumartesi

Hearn Bu İşi Yapar


Eurosport'un blogcularından Mark Selby yazmış birşeyler.Biz de çevirelim;

Snooker iyi bir hafta geçirmedi.Sebebi ise John Higgins ile ilgili ortay açıkan para karşılığında frame kaybetme olayı.

Gazetelerin vidyo görüntülerini paylaşmasından sonra gerçekten büyük bir hayal kırıklığına uğradım.Onunla gerçekten iyi bir dostluğumuz vardı ve olaylar açıklığa kavuştuktan sonra bu dostluğumuzun süreceğine eminim.

Olaylar açıklığa kavuşana kadar bu konu hakkında pek konuşmayacağım ve herkesin de böyle yapacağını düşünüyorum.Ancak itiraf etmeliyim ki olanlar John için hiç iyi değil.

Çarşamba günü biz bir kaç oyuncu Barry Hearn ile Sheffield'da bir toplantı yaptık ve Hearn bize snooker ile ilgili planlarını açıkladı.Son zamanlarda olan bitenin de oyun için iyi bir şey olmadığı konusunda hemfikirdik.Dışarıda olan insanlar herkes gibi haberleri gazetelerden görecekler ve belki de oyun hakkında olumsuz görüşler doğacak.

Samimi bir biçimde inanıyorum ki Barry Hearn snookerı kendine getirebilecek bir kişi.Snookerın umut verici bir geleceği olduğunu düşünüyorum.Bunun için dartta neler olup bittiğine bakmanız yeterli.7-8 sene öncesinde dart doğru dürüst kimse tarafından bilinmezken şimdi televizyondan en çok izlenen sporlar arasına girmeyi başardı.

Hearn'ün önerileri umut verici şeyler ve diğer oyunculardan bu önerilerden etkileniyor.Kendisi oluşacak sorunlarla başa çıkabilecek bir kişi ve herşeyi fırtına sonrasında düzenli bir yola koyabilecek nitelikte.

Dünya Şampiyonasın'da ki performansıma göz atacak olursak, biraz hayal kırıklığım var diyebilirim.Çünkü Sheffield'a turnuvayı kazanmak için gelmiştim.Turnuvada büyük isimlerin erken bir şekilde elendiğini gördük.

Yarı finalde Dott harika bir oyun oynadı, sürekli geriden gelip farkı kapatabileceğimi düşünüyordum ama o buna izin vermedi.Ronnie ile yaptığım çeyrek final maçı oldukça geç sona erdi ve bu yorgunluğumun Dott ile olan maçımın ilk seansına yansıyacağını biliyordum.Ama ikinci ve üçüncü seansta iyi oynadım, bahaneler üretmek istemiyorum, Dott galibiyeti hak etti.

Çok yorucu bir dünya şampiyonası geçirdim.Ancak bazı oyuncular çeyrek final maçlarından sonra 1-2 gün fazladan dinlenme şansı buldu.Bazılarıda sürekli maç oynayarak geçirdiler.

Sezon sona erdi, kız arkadaşım ve onun ailesiyle beraber tatile İspanya'ya gidiyoruz.İki hafta tatil yapacağız.

Geri dönüp bu sezonun tamamı için kendime 10 üzerinden puan vermem gerekirse 7 ya da 8 puan verebilirim.Belki çok iyi performans göstermedim ama oyunumdan memnunum.The Masters'i kazandım ve Galler Açık'ta yarı final oynadım.

Çin'de iyi oynadığımı düşünüyorum ama çok iyi oynayan bir Ding'e denk geldim.Bundan sonrasında kendimi tamamen Dünya Şampiyonasın'a verdim.

Haziranda Jiangsu Classic(Wuxi Classic) için geri döneceğim ve temmuz ayında da Tayland'da düzenlenecek 6 kırmızı turnuvasına katılacağım.

Tüm bunlardan sonrada antremanlara başlayacağım ve yeni umutlarla 2010-2011 sezonunu bekleyeceğim.

Kaynak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder