4 Nisan 2010 Pazar

Williams Şampiyon



Çin Açık bugün oynanan final mücadelesi ile sona erdi.Yaklaşık bir haftadır snooker severlere keyifli mücadelelerin sunulduğu turnuvayı eski şampiyonlardan Mark Williams 10-6 ile galip gelerek kazandı.

Maçın sabah seansı büyük bir çekişmeye sahne olurken gece seansına ağırlığını koyan ise eski dünya şampiyonu M.J Williams oldu.Mark Williams Çin Açık zaferiyle 55 bin £'luk ödülün sahibi olurken 7000 sıralama puanını da hanesine yazdırdı ve geçici sıralamada ki konumunu sağlama almış oldu.Mark Williams özellikle akşam seansında harika oyunuyla eski günlerine dönüşün sinyalini verir gibi oldu.Özellikle ocak ayında ki Masters'da bunun sinyallerini iyiden iyiye vermiş olan Gallerli bu turnuva da tavan yaptı ve şampiyonluğa ulaştı.

"Tekrardan kazanmak için burdaydım.Buraya gelmek uzun bir süreçti,sıkı çalışma dönemlerinden sonra mutlu sona ulaşacağımı hissetmiştim.Bugünki maç gerçekten yüksek standartlarda bir maçtı, ikimiz de çok iyi oynadık.İlk seansta biraz şanssız olduğumu düşünüyorum.5-4 gerideyken sakin kalabilirsem ve hafta başından beri oynadığım oyunu oynarsam şansımın döneceğine inanıyordum.Hafta boyunca, işler yolunda gitmediği zamanlar bunun beni etkilemesine izin vermedim." diyen Gallerli oyuncu kariyerinde ki 17. sıralama turnuvası zaferine ulaşmış oldu.Williams sözlerine şöyle devam etti:

"Güvenli vuruşlarım,uzun mesafe potlarım ve seri inşalarım iyi bir durumda ve bunu Dünya Şampiyonası'na da taşımayı ümit ediyorum.Bu sezon ilk 16'da kalmayı garantilemiş olmak Sheffield öncesinde bana iyi geldi." dedi ve rakibi Ding için ise "Ding bugün çok iyi oynadı.Eğer bu oyununu sürdürürse oyun için her zaman favorilerden biri olabilir.Ronnie ve Higgins'ten sonra gelen çok yetenekli bir oyuncu.Maç sonunda Ding'le The Crucible'da ki ilk tur rakiplerimizi birbirimize sorduk ve ondan sonra Ding'e dedim ki 'Teşekkürler Tanrım.İlk turda seninle oynamak zorunda değilim.'

Belki Ding'den daha fazla tecrübeye sahibim ancak son dört yıldır finalde bulunmamış olmam bunu pek anlamlı kılmıyordu.Baskı Ding'in üzerindeydi çünkü ondan birşeyler bekleyen büyük bir seyirci kitlesi vardı ve Ding bu beklentiyi iyi bir şekilde karşıladı."


Bu sezonun Birleşik Krallık şampiyonu ve GrandPrix finalisti Ding ise maç sonunda "Çok iyi oynadım ve fazla hata yapmadım.Ancak Mark ikinci seansa oyunun kontrolünü ele geçirdi bu yüzden şans bulamadım.Yıkılmamıştım ancak işim çok zordu çünkü hiç top kaçırmıyordu.En iyi 19 frame üzerinden maç yapmak güzeldi.Dünya Şampiyonası öncesi bir hazırlık gibi oldu.Artık en iyi oyunumu orada oynamaya çalışacağım." dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder