19 Nisan 2010 Pazartesi

Son İki Günün Özeti

İlk yazımndan sonra yoğunluğum nedeniyle ikinci gün maçlarının ardından haber ekleyemedim.



İkinci günde sonuçlanan dört maç vardı.Bunların arasında en güzeli Hendry ile Zhang arasında oynanan maçtı şüphesiz ki.Karar oyununa giden maçı kazanan Hendry bir üst tura yükseldi ve Mark Selby'nin rakibi oldu.Bir ara 9-7 geride olan efsane oyuncu maçı çevirmesini iyi bildi.



Burada 7 kere zafere ulaşmış oyuncu "9-7 geriye düştüğümde basın toplantısında yapacağım emeklilik konuşmamı düşünmeye başlamıştım.Ama geriye düştüğümde birden bire birşeyler oldu,nereden geldiğini bilmiyorum ama bir anda birşeyler yapmam gerektiğini ve bunu değerlendirmem gerektiğini düşündüm.Eğer bu maçı kaybetseydim yaz ayı içerisinde gerçekten emekliliğimi verecektim.Kötü bir sezon,ortada sadece mücadele var ve hayal kırıklığı yaratan kötü bir oyun.Zhang siyahı kaçırınca bir anda kendime geldim ve o andan itibaren iyi oynamaya başladım.Maç 9-8 iken sadece bir kazanan olacağını tekar düşündüm ve iki oyunu tek seferde kazanmak istedim ama sabırlı olmalıydım." diyerek geride olduğu anlarda içerisinde bulunduğu ruhsal durumu özetlemiş oldu ve genç rakibi ile ilgili olarak ise "Anda iyi bir oyuncu,pek gergin görünmedi.Çünkü kaybedeceği birşey yoktu.Yaptığım iyi güvenli vuruşlara karşılık iyi cevaplar verdi.Sandalyemde otururken kendimin 18 yaşında neler yaptığımı düşündüm.Hiç kaçıracak gibi görünmüyordu." dedi.

Günün diğer maçlarında Joe Perry sabah seansını 7-2 önde kapadığı maçı 10-4 kazandı ve sıralama da ilk 16 içerisine girme iddaasını devam ettirdi.Mark Selby ise eski şampiyonlardan olan Ken Doherty'i ilk seansı 6-3 biten maçta 10-4 mağlup etti.Maçta Doherty bulduğu şansları iyi kullanamayınca ilk seansa 6-3 geriye düştü.Selby İrlandalı rakibi için "Ken eski şampiyonlardan ve bu yüzden burada.Bana yenilmek gibi bir niyeti olmadığını biliyordum ve iyi bir oyun oynamazsam eve dönebilirdim." dedi ve ileri turlarda eşleşeceği rakipleri için "Her turda önceden dünya şampiyonu olmuş biriyle eşleşme olasılığım var.Son 16 eşleşmem gerçekten zor olacak çünkü dünyanın en iyi oyuncularından biriyle oynayacağım." diyerek sözlerini tamamladı.



Diğer maçta ise Kaptan Ali Carter dün 7-2 önde kapadığı akşam seansının ardından bugün rakibi Jamie Cope'u 10-4 mağlup ederek bir üst tura yükselen bir diğer isim oldu.Bir sonra ki turda karşılaşacağı rakibi Joe Perry için ise "Joe iyi bir oyuncu ve maça kendine güvenerek çıkacaktır.Zor bir maç olacak ama burada zaten kolay maç diye birşey yok.Stephen Hendry maçı buna bir örnek.9-7 geriye düştüğü maçta bunun iyi bir örneği.Herkes iyi oynayabilir." diyerek rakibi ile ilgili düşüncelerini belirtmiş oldu.

Marco Fu ise İngiliz rakibi Marting Gould karşısında önde götürdüğü maçı karar oyununda kaybetti ve ilk turda turnuvaya veda etmiş oldu.Özellikle iyi bir seyirci desteğine sahip olan Martin karar oyununda bulduğu tek şansı çok iyi değerlendirdi ve 90'lık seri ile oyunu kazanmayı bildi.

Fu ve Gould farklı yönlere yürürken film kapağı gibi görünüyorlar

Çin Açık şampiyonu Mark Williams ise ilk seansı başa baş giden mücadelede rakibi Marcus Campbell'i 10-5 ile mağlup etmeyi başardı ve ikinci turda muhtemelen Ronnie O'Sullivan ile eşleşecek.

Üçüncü günün alınan sonuçları ise şöyle;

Marco Fu 9-10 Martin Gould
Ali Carter 10 - 4 Jamie Cope
Ronnie O’Sullivan 7 - 2 Liang Wenbo
Mark Williams 10 - 5 Marcus Campbell

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder