28 Nisan 2010 Çarşamba

Ronnie "Yıldızını" Buldu



Ronnie O'Sullivan'ın geleceğin yıldızlarını aramak için çıktığı yolculuk sona erdi ve kazanan belli oldu.Daha önceki yazılarımızda size aktardığımız organizasyonun kazananı Sheffield'lı oyuncu Joel Walker oldu.

Genç oyuncu yarışmada birinci olarak 5 bin £'lık ödülün sahibi oldu ve kupasını da Ronnie'nin elinden aldı.Genç oyuncu geleceğin yıldızı olarak seçilmesiyle ilgili "Kazandığım için çok mutluyum.Ronnie benim snooker idolüm ve beni seçmesi bundan dolayı çok önemliydi.Kendimi snookera adadım ve çok çalışarak Ronnie gibi olmak istiyorum.Annem ve babam benim snookera olan ilgilmi hep desteklediler ve bu sponsor desteği de bana yardımcı olacak." derken 16 yaşındaki oyuncunun annesi ise "Bu ailemiz için herşey demekti.Oğlumuz kendine snookerda bir kariyer yapmayı tercih etti bu yüzden Ronnie ve Riley'e teşekkür ediyoruz." diyerek mutluluğunu dile getirdi.

Yaklaşık olarak bin 16 yaş altı snooker oyuncusunun Riley snooker klübüne katılımıyla gerçekleşen yarışmada oyuncuların oyuna yönelik yetenekleri Ronnie tarafından test edilmişti.

Ronnie O'Sullivan ise "Snooker düzeyi gerçekten etkileyici.Joel'e yıl boyunca snooker eğitmenliği ve mentörlük yapacağım.O gerçek bir yetenek.Snookerda bazı şeyleri geri getirmek istiyordum bunu Riley ile konuştum ve bu organizasyon düzenlendi.Bu ülkede genç snooker yıldızları bulmak gerçekten önemli."

Riley firmasının yöneticisi ise organizasyon fikrinin çok güzel olduğunu ve ileride devam edebileceğinin sinyallerini de verdi.

Konuyla ilgili ilk habere buradan ulaşabilirsiniz.
Konuyla ilgili ikinci habere buradan ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder