1 Nisan 2010 Perşembe

Maç Sonu Açıklamaları

Bir önceki yazımda bugün oynanan maçları kısaca özetlemiştim ve maç programını sizlerle paylaşmıştım.Gelin bugün ki maçlardan sonra oyuncular neler söylemiş göz atalım.

Mark Williams ile John Higgins arasında geçen güzel maçın ardından Gallerli Mark Williams "Birden fazla dünya şampiyonu olmuş birini yenmek gerçekten güzel bir duygu.Maç boyunca iyi oynadığımı düşünüyorum.John kritik bazı toplar kaçırdı ve bu da oyunu kendi kontrolüme almam için bana bir fırsat oldu." açıklamasında bulundu.

Bugün 147 yaparak en yüksek seriye imza atan genç Avusturalyalı Robertson ise "147 yapmak her zaman hayallerimde olan birşeydi, özellikle tv yayınında olan bir maçta.Öncelikle 147 yaptığım için mutluyum ancak maçı kaybettiğim için de büyük bir hayal kırıklığı içerisindeyim.Ebdon muhteşem bir oyun ortaya koydu ve bana hiç şans vermedi.Eğer bir maçta erkenden bir 147 yaparsanız maçın bir yarım saatlik kısmında gerçekten kendinizi heycanlı hissedersiniz.Sakin olamazsınız ve bu duyguyu unutamazsınız.Bu yüzden maça odaklanmak biraz zordur.Bu kazanmaya çalışırken başınıza gelebilecek en kötü şeylerden biri." dedi.

Kariyerinde yedi dünya şampiyonluğu bulunan Stephen Hendry ise Gallerli Ryan Day'e karşı kazandığı maç ile ilgili olarak "Bugünlerde oyunun standartları gerçekten çok yüksek.Maçı 0'a karşı kazanmak zordu bu yüzden mutluyum.İlk iki framede iyi bir oyun yoktu ama kalan framelerde kendime güvenerek iyi oynadım." açıklamasında bulundu.

Mark King Tian ile yaptığı maçtan sonra "Tian gerçekten iyi bir oyuncu ve bunu dün Ronnie'yi yenerek gösterdi.Aslında ben Ronnie ile karşılaşacağımı düşünüyordum ama onunla ilgili benim için hiçbir şey süpriz değil.Hiç frame kaybetmeden bir turnuvayı kazanabilir ya da ilk turda elenebilir.Bugün elime geçen şansı iyi değerlendirdim ve çeyrek finale kaldığım için mutluyum.Kafamda sürekli bu vardı çünkü ilk 16 içerisinde kalmak benim için çok önemli.Bunun için de kazanmalıydım." şeklinde bir açıklamada bulundu.

Genç oyuncu Mark Allen ise İskoç rakibi Stephen Maguire'ı geçtiği maçın ardından "Kazandığım için mutluyum.En iyi oyunumu oynamıyorum.Ancak burada yeterli bir oyun oynuyorum.Bu sezon oynadığım üçüncü çeyrek finalim ve bu kez daha da ileri gitmek istiyorum.Buraya turnuvayı kazanmak için geldim ve hala turnuva içindeyim.Bu yüzden hala şansım var."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder