24 Nisan 2010 Cumartesi

Harika Geri Dönüş!


Dünya Şampiyonasında harika maçlar oynanmaya devam ediyor.Sabah seansında Steve Davis'in son şampiyonu geçmesinin ardından bir güzel maçta Martin Gould-Neil Robertson arasında oynanadı.

Hatırlayacağınız gibi dün geceki seansı Neil Robertson 11-5 geride kapamıştı.Hatta son oyunda Martin Gould öyle bir performans ortaya koymuştu ki ne atsa pot yapabilecek gibi oynuyordu.Ancak bugün işler değişti...

Avusturyalı oyuncu maça öyle bir başladı ki üst üste 5 frame kazandı ve oyun birden bire 11-10 oldu.Gould ise seans başlangıcında 2 frame uzakta olduğu çeyrek finale hala aynı mesafede durduğu için ve bu geri dönüşe karşı koyamadığı için o müthiş baskıyı üzerinde hissetmeye başladı şüphesiz ki.

Ancak kolay pes etmek istemeyen İngiliz oyuncu yirmikinci framei kazanarak durumu 12-10 yapmayı bildi.Maçı buraya kadar getirmiş olan Neil ise uzun mesafeden yaptığı kaliteli potları ile oyunu karar frameine taşıdı.

Karar oyununda bir şans bulan Martin Gould 40'lık bir seri gerçekleştirdikten sonra ıstakasını rakibine devretmek zorunda kaldı ve masaya gelen Neil bu şansı geri tepmedi.

Maç sonu açıklamalarında Neil, "Zaman zaman Martin Ronnie O'Sullivan'ın ruhuyla oynuyor gibiydi,vurduğu her topta başarılıydı.11-5 geriye düştüğümde yanlış yaptığım birşeyler olduğunu düşünmüyordum.Shaun Murphy'nin, Matthew Stevens'a karşı yaptığı geri dönüşten ilham aldım.Kendime 'Skor ne olursa olsun pes etme.' dedim arada çok fark yoktu." dedi ve BBC'ye ise karar oyunuyla ilgili olarak ise şunları söyledi "Martin bir top daha göndermiş olsa bitmiş olacaktım.Ancak baskı altında güzel bir kırmızı potu gerçekleştirdim ve ardından gerçekleştirdiğim 52'lik seri benim şu ana kadar gerçekleştirdiklerim arasında en güzellerinden biri.Böyle birşeyi The Crucible gibi bir yerde yapmış olmak kariyerimde ki en güzel duygulardan biri." .

Neil Robertson bu maçlar harika bir geri dönüş yaparken Martin Gould ise kariyerinin en büyük başarısına imza atamamış oldu.Oyun sonunda hayli üzgün olduğu gözlenen Gould ise maç sonunda "Araç 150 mil hızla duvara çarptı.Ne olduğu hakkında gerçekten bir fikrim yok,bütün gün kendimi iyi hissettim,sadece bu şansı elde edemedim." diyerek üzüntüsünden bahsetmiş oldu.

Neil Robertson çeyrek finalde kendisi gibi muhteşem bir işe imza atmış olan Steve Davis ile eşleşti.

1 yorum:

  1. martin için farklı öne geçince martin could demişler.couldnt oldu sanırım :)

    YanıtlaSil