1 Nisan 2010 Perşembe

Çin Açıkta 3.Gün ve 4. Gün Sabah Seansı


Çin Açık 2010 büyük bir heycanla süprizlerle devam ediyor.Wildcard turlarında Mark Davis'i eleyerek Ronnie O'Sullivan'ın rakibi olan Pengfei dün büyük bir süprize daha imza attı.Aslında süprize imza atan kimdi orası tartışılır.Ronnie kritik hatalar yaptığı maçı 5-3 kaybetti ve bütün hayranlarını anlatılmaz bir hayal kırıklığı içerisine soktu.Maçtan sonra ise :

"Aslında iyi bir oyun oynadığımı düşünüyorum.Bazı uzun süren frameleri kaybettim.Bu framelerde ise Tian iyi bir oyun ortaya koydu.Aslında oyunu 4-4'e getirmek için bir çok kez buldum ama çok önemli vuruşlarda başarılı olamadım.Buraya gelmeden önce iyi hazırlanmıştım ve kendimi rahat hissediyordum.Ancak bu gece iyi değildim.Katıldığım her turnuvayı kazanmak için oynuyorum, ancak formum iyi gitmezse sanırım bazı sıkıntılar yaşayacağım.Shangai Masters ve UK Championship dışında katıldığım turnuvalarda standartlarımın altında kaldığımı düşünüyorum."

İşte Ronnie'nin maç 4-4 olacakken kaçırdığı siyah



Pengfei ise "Ronnie maç 4-4 olacak iken kaçırdığı siyah ile beni adeta şok etti.Bugün oynadığı oyun hiç bir amacı yokmuş gibiydi.Ancak onunla oynadığım için çok mutluyum çünkü o benim idolüm."

Dün turu geçen Pengfei bugün Mark King'e 5-3 ile kaybederek son sekize kalamadı.Dün Çarşamba günü oynanan maçlarda ki toplu sonuçlar ise şöyle:

10:30
Peter Ebdon 5-4 Judd Trump
Stephen Hendry 5-2 Andrew Higginson
Mark King 5-4 James Wattana
Ali Carter 5-1 Liu Chuang

15:30
Mark Selby 5-2 Rod Lawler
Ronnie O'Sullivan 3-5 Tian Pengfei
Joe Perry 5-1 Tony Drago
Shaun Murphy 2-5 Nigel Bond

Dün alınan sonuçlarda bir diğer süpriz sonuç ise Shaun Murphy ile Nigel Bond arasında oynanan maçta yaşandı.Nigel Bond İngiliz rakibi karşısında 5-2 ile galip geldi ve son 16'ya kalmayı başardı.

4.Gün Sabah Raporu

Bugün sabah seansında oynanan maçlarda dün Ronnie O'Sullivan'a karşı galip gelerek son 32 ye kalmayı başaran genç Çinli Pengfei bugün Mark King'e 5-3 kaybetti ve turnuvaya veda etti.

Son Galler Açık finalisti Ali Carter ise Joe Perry'e karşı 5-3 kazanmayı başardı ve çeyrek finale yükselen bir diğer isim oldu.Ali Carter, Tian'ı eleyen Mark King ile çeyrek finalde mücadele verecek.Mark King ise Tian ile yaptığı maçtan sonra "Tian gerçekten iyi bir oyuncu ve bunu dün Ronnie'yi yenerek gösterdi.Aslında ben Ronnie ile karşılaşacağımı düşünüyordum ama onunla ilgili benim için hiçbir şey süpriz değil.Hiç frame kaybetmeden bir turnuvayı kazanabilir ya da ilk turda elenebilir.Bugün elime geçen şansı iyi değerlendirdim ve çeyrek finale kaldığım için mutluyum.Kafamda sürekli bu vardı çünkü ilk 16 içerisinde kalmak benim için çok önemli.Bunun için de kazanmalıydım."

Son zamanlarda toparlanmaya çalışan ve son 16'ya kalan İskoç Stephen Maguire bugün Mark Allen'a 5-3 kaybederek turnuva dışında kaldı.2009 Dünya Şampiyonasında Ronnie O'Sullivan'ı eleyerek büyük bir başarı elde eden oyuncu maç sonrasında şunları söyledi:

"Kazandığım için mutluyum.En iyi oyunumu oynamıyorum.Ancak burada yeterli bir oyun oynuyorum.Bu sezon oynadığım üçüncü çeyrek finalim ve bu kez daha da ileri gitmek istiyorum.Buraya turnuvayı kazanmak için geldim ve hala turnuva içindeyim.Bu yüzden hala şansım var."

Dün Shaun Murphy'i eleyerek süprize imza atan yaşlı kurtlardan Nigel Bond ise eski GrandPrix şampiyonlarından Marco Fu'ya 5-3 kaybetti ve turnuva dışında kalan bir başka isim oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder