12 Mart 2010 Cuma

Aslan Olmak İsterdim!



Worldsnooker'ın Michael Holt ile soru cevap röportajının çevirisidir.

Geçmişten hatırladığınız birşeyleri anlatır mısın?
Çocukken yattığım yatağı hatırlayabiliyorum.Sürekli ağlardım çünkü yatmam gerekiyordu ancak ben yatmak istemiyordum.

En çok hayranlık duyduğunuz kişi kim?
Bir çok sebepten dolayı saygı duyduğum,beğendiğim bir çok isim var.Bunlardan birini seçmem gerekirse bu ülkemizden biri olabilir.

Nelerden korkarsınız?
Örümceklerden.Onlardan nefret ediyorum.

Hayatınız hakkında bir film yapılsaydı, başrolü kime verirdiniz?
Christian Bale çünkü o gerçekten harika bir aktör.

Sizi hoşnut eden şeyler nelerdir?
Bunu söylemek istiyorum.Sandviçler.

Okul hayatınızda yaşadığınız en büyük sorun neydi?
Yaramazlıklarımdan dolayı bir kaç kere uyarı almıştım.

Bugüne kadar aldığın en pahalı şey nedir?Ev,araba?
Eski kız arkadaşıma aldığım oturak.

Özellikle hangi tür müzik sana ilham veriyor?
İçinde bulunduğum ruh haline göre beni etkileyen bir çok müzik türü var.

Eğer bir zaman makinen olsaydı ve geleceğe veya geçmişe gitme şansın olsaydı,nereye giderdin?
Zor bir soru.Ancak geçmişe giderdim ve dinlerin gerçekten doğru bir kaynağı olup olmadığını öğrenmek isterdim.Muhtemelen bu bilgi dünyayı değiştirecek nitelikte olurdu ancak iyi mi olur du kötü mü bilemiyorum.

Önceden yaşamış olduğun hayatına bir hayvan olarak dönmek isteseydin hangisi olurdun?
Aslan.Sadece yemek yiyorlar,uyuyorlar ve yavru aslanlar dünyaya getiriyorlar.Mükemmel bir hayat.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder