13 Şubat 2010 Cumartesi

Stephen Lee Serbest Bırakıldı


Oynadığı maçta bahis şikesi yaptığı iddiasıyla dün göz altına alınan Stephen Lee bugün serbest bırakıldı.İngiliz oyuncu iddaaları yalanladı ve şunları söyledi : "Dün gece geç saatlerde eve geldim.Kendimi kötü hissediyorum ve halen şoktayım."

Stephen Lee'nin de üyesi olduğu On Q Promotions menajerlik şirketi de durumla ilgili açıklama da bulundu.

"Stephen Lee'nin 11 Şubat 2010 tarihinde göz altına alındığından haberdarız.Stephen polislerce ifadesi alındıktan sonra serbest bırakılmıştır.Kendisine yöneltilen suçlamaların hiç birini kabul etmemektedir.Stephen bundan sonra tüm konsantrasyonunu Dünya Şampiyonası elemelerine vermiştir ve antremanlara devam etmektedir."


Ayrıca Lee'nin menajeri Paul Mount'da konu hakkında bir açıklama yaptı.

"Lee tutuklandığında gerçekten çok şaşırdı aynı şekilde ben de.Stephen ile yaklaşık bir yıldır beraber çalışıyoruz.Ne ben ne de takımımızda ki diğer oyuncular bu şekilde bir olayın Stephen tarafından gerçekleştirilmiş olabileceğini düşünmedik.Bu gerçekten büyük bir şok oldu.Ve yüzde yüz olarak Stephen'in masum olduğuna inanıyordum.

Stephen çok iyi bir insandır ve iyi bir oyuncudur.Geçmiş sezonlara bakarsanız geçici sıralamada 1. olduğu zamanları görebilirsiniz.Bir zamanlar kötü alışkanlıkları vardı.Şu sıralar yirmibeşinciliğe kadar gerilemiş durumda.İlk 16'ya geri dönmeyi istiyor ve bunu riske edecek şeyler yapmayacaktır.
"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder