5 Şubat 2010 Cuma

Peter Ebdon Q&A'de



worldsnooker.com'dan çeviridir.

Bir zamanlar dünya şampiyonluğu yaşamış Peter Ebdon'a sorduk;

Geçmişten hatırladığınız birşeyleri anlatır mısın?
İki üç yaşlarında yaşadıklarımı belli belirsiz hatırlıyorum.Bu tip hatıralarmı ne zaman fotoğraflarıma baksam o zaman biraz daha net hatırlayabiliyorum.

En çok hayranlık duyduğunuz kişi kim?
Snooker için Steve Davis.Kendisi gerçekten çok iyi bir oyuncu ve tam bir profesyonel.Kariyerimin başlarındayken onu herkesten üstün görürdüm.O, bu işin nasıl yapılacağını herkese gösteriyordu.

Nelerden korkarsınız?
Örümceklerden ve yılanlardan korkarım.Örneğin "I’m A Celebrity Get Me Out Of Here" gibi şov programlarına katılacağımı sanmıyorum.Bu biraz tv programı olmasından kaynaklanıyor ancak asıl sebebi tüm böcekler.Ayrıca Jimmy White bu programa katılıp bunlarla mücadele ettiği için kendisine büyük bir hayranlık duyuyorum.

Hayatınız hakkında bir film yapılsaydı, başrolü kime verirdiniz?
Morgan Freeman.

Sizi hoşnut eden şeyler nelerdir?
Bir yarış atına sahip olmak ve onunla ilgilenmek.

Okul hayatınızda yaşadığınız en büyük sorun neydi?
Aslında başımı pek derde sokmadım.Bir keresinde bir çocuğa vurmuştum.Asıl yaşadığım en kötü an aileme okulu bırakıp snooker oyuncusu olacağımı söylediğim andı.

Bugüne kadar aldığın en pahalı şey nedir?Ev,araba?
Yarış atı.Ancak fiyatını söylemek istemiyorum.

Özellikle hangi tür müzik sana ilham veriyor?
Yıllar yıllar öncesinden Rocky filminin müziği -Eye of The Tiger.Ding'e bu müziği Masters'da kullanmasını tavsiye etmiştim.Komik gelebilir ama Mark Selby ilk turda onunla adeta boks yaptı.

Eğer bir zaman makinen olsaydı ve geleceğe veya geçmişe gitme şansın olsaydı,nereye giderdin?
Mısıt Piramitleri'nin yapıldığı zamana giderdim.Nasıl yapıldıklarını gerçekten çok merak ediyorum.Ayrıca dünyanın 100 yıl sonraki halini öğrenmek için 100 sene ileriye gitmek isterdim.

Önceden yaşamış olduğun hayatına bir hayvan olarak dönmek isteseydin hangisi olurdun?
Yarış atı olmak isterdim tabi ki Derby'i kazanan yarış atı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder