12 Şubat 2010 Cuma

Mark Williams Soruları Cevapladı



Kariyerinde iki dünya şampiyonluğu bulunan Gallerli Mark Williams worldsnooker.com'un sorularını cevapladı.Sizler için çevirdim.

Geçmişten hatırladığınız birşeyleri anlatır mısın?
Porthcawl yaz tatiline gittiğimde, yaklaşık 7-8 yaşlarımdayken, Poll Position isimli bir araba yarışı oynardım.

En çok hayranlık duyduğunuz kişi kim?
Spor için kahramanım Lennox Lewis'dir.Çocukluğumdan beri onu takip ediyorum.Boksu seviyorum.Bir fotoğrafçı olarak biriyle tanışma şansım olsaydı bu Lennox Lewis olurdu.Geçtiğimiz ay Masters'da Michael Watson ile tanışma fırsatım oldu.Ona ne olduğunu sordum(Chris Eubank ile yaptığı maçta komaya girmesi).Komadan kurtulmuş ve şu anda bir yardım derneği için çalışıyormuş.Geçtiğimiz günlerde ise altı gün süren Londra Maraton'unu tamamlamış.

Nelerden korkarsınız?
Örümceklerden çok korkuyorum.Elimin üzerine bir tarantula koysanız bayılabilirim.

Hayatınız hakkında bir film yapılsaydı, başrolü kime verirdiniz?
Martin Clunes.Çünkü kulaklarımız benziyor.

Sizi hoşnut eden şeyler nelerdir?
Yemek.Size kötü gelen bir çok şeyi yiyebilirim.Özellikle cipsleri ve kızartılmış her türlü şeyi.Egzersiz yapmıyorum ama yakın zamanda başlamak zorundayım.

Okul hayatınızda yaşadığınız en büyük sorun neydi?
Okul, hayatımın en sıkıcı dönemlerinden biriydi.Eğitim trafiği içerisinde tek amacım sadece eğlenmekti.Okulun arkasında ki tenis kortunda motorsiklet kullanırdık.Matematikte iyi olduğum için öğretmenim beni "İyi öğrenciler" sınıfına yerleştirdi.Diğer tüm arkadaşlarım "Normal öğrenci" sınıfındaydı.Kendi aralarında parti veriyolardı, televizyon izliyorlardı.Ben de onların sınıfına gitmek istiyordum ve bundan dolayı tüm sorulara yanlış cevap veriyordum.Ödevlerimi yapmıyordum.Öğretmen ceza olarak sınıfta beni en köşeye geçirdi ve ellerimi kafamın üzerine koymamı istedi.Ancak daha sonra bu cezadan vazgeçerek beni arkadaşlarımın yanına gönderdi.

Bugüne kadar aldığın en pahalı şey nedir?Ev,araba?
Nişanlıma aldığım elmas nişan yüzüğü olabilir.Birşeyin üzerine direk olarak atlamam ama arabalar için çok para harcadım.En pahalısı ise Ferrariydi.

Özellikle hangi tür müzik sana ilham veriyor?
Bir çok müziği seviyorum.Özellikle 60'lı ve 80'li yılların müziklerini.Michael Jackson favori sanatçım.Masters'da da salona girişte bir çok farklı müzik kullanmıştım.Kasabian,Kings of Leon gibi.

Önceden yaşamış olduğun hayatına bir hayvan olarak dönmek isteseydin hangisi olurdun?
Dinazor.Çünkü herşeyi yiyebilirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder