22 Şubat 2010 Pazartesi

Jimmy White'ın Crucible Aşkı



Dünya Şampiyonası'nda bugüne kadar 6 kere final oynayan ancak hiç şampiyonluk kazanamayan Jimmy White Skysports'a açıklamalarda bulundu.

Jimmy White bu sezon ki dünya şampiyonası için oldukça hırslı olduğunu söyledi çünkü önümüzde ki sezon sıralamada ki yerini kaybetmekten de korkuyor.

Sıralama da büyük bir düşüş yaşayan Jimmy White Çin Açık ve Galler Açık ön elemelerini kaybederek ana tur dışında kalmaya bir hayli yaklaştı.47 yaşında ki oyuncu Dünya Şampiyonasına katılabilmek için üç ön eleme maçı onamak zorunda.Ancak işi hiçte kolay değil.Patrick Wallace ve Mark Boyle maçının galibi ile eşleşecek olan White bir sonraki turlarda Ken Doherty ve Joe Swail gibi güçlü rakiplerle de mücadele etmek zorunda.

"Şu an için dünya sıralaması ile ilgili şeyleri düşünmüyorum tamamen Crucible'a odaklanmış durumdayım.Şu an için orada olmak benim için çok önemli.Geçtiğimiz haftalar benim için acı doluydu diyebilirim.Masters'da oynadım ve aşırı derecede bunalmış durumdaydım.Ama oynadığım masa benim kullandığım masadan daha hızlıydı ve bu sebepten bir türlü masada istediğimi yapamadım, sinirlenmeye başladım.
Welsh Open'da ise McCulloch'a karşı 4-0 öndeydim ancak gerçekten iyi bir oyunla 5-4 kazandı üstelik siyah oyununda.Ve Çin Açık'ta Xiao Guodong'a karşı 3-1 öndeydim.Üstelik 74 sayılık bir avantajım da vardı ama maçı 5-4 kaybettim.Bu iki sonuç beni harap etti.Bu yüzden günde 6 saate varan antremanlar yapıyorum.
"

Jimmy White Grimsby'de düzenlenen gösteri maçından bu yana bir hayli neşeli şekilde çalışmalarına devam ediyor.Burada yaptığı maçta bir 147 bir de 146'lık seri gerçekleştirmesi ise bunun en büyük nedenlerinden biri.Bu konu hakkında ise White "Bu benim için çok özel bir gece.Gerçekten iyi vuruşlar gerçekleştirdim bu formumu Dünya Şampiyonası elemelerine taşımalıyım."

Dünya Şampiyonası ön elemeleri 26 Şubat-9 Mart tarihleri arasında oynanacak.Önceki dünya şampiyonlarından Graeme Dott,Steve Davis,John Parrot'da ön eleme turlarında mücadele edecekler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder