13 Şubat 2010 Cumartesi

Feleğin Çemberi



worldsnooker.com'un bir diğer blogcusu olan Mark Selby'nin yazısının ikinci kısmını sizler için çevirdim.Başlık sizlere biraz garip gelebilir ancak en güzel çeviri olarak bunu düşündüm umarım sizlerde beğenmişsinizdir.Geçelim Mark'ın yazısına;

"16 yaşımda profesyonel oldum ve o günden beri de profesyonel olarak devam ediyorum.O zamandan sonra okul arkadaşlarımı çok fazla göremedim çünkü çoğu bir işe girmiş çalışıyordu ya da başka şeylerle uğraşıyolardı.Geceleri dışarı çıkıp yolda onlardan bir kaçıyla karşılaşmadıkça, çok nadiren onları görüyorum.Snooker için herhangi biriyle pratik yapabilirim ama bazı yakın arkadaşlarımla bunu daha çok yapıyorum.Neil,Michael Holt,Nigel Bond,Joe Perry gibi.

Sevdiğim bir işi yapıyorum ve bundan dolayı kendimi şanslı hissediyorum.Dışarıda hergün işe gidip gelen bir çok insan var ve belki de sevdikleri işi yapmıyorlar.Snooker oyuncusu olmak bir nimet, iyi para kazanıyorsunuz, bir çok yeri dolaşıyorsunuz, başka insanlarla tanışıyorsunuz bunu başka hiç bir meslekte yapamazsınız.

Çin'e gitmekten hoşlanıyorum.12 saat uçak yolculuğu ve uçağın gecikmesi ölüm gibi ancak başka bir yerde sizi destekleyen insanları görmek gerçekten çok güzel.

Buradan başka bi yerde oynarken üzerinizde biraz baskı oluyor.Fakat bu full time çalışıp molaların bitmesinin yanında hiçbirşeydir."

Gelecek kısım haftaya, "Masters of the Masters"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder