9 Şubat 2010 Salı

Dansın Kralı



Worldsnooker.com için yazmaya başlayan Mark King ilk yazısında Masters'da ki dansı,dünyaya gelecek yeni çocuğu ve hedeflerinden bahsetti.Ben de bu yazıyı sizlerle paylaşmak istedim ve sizler için çevirdim.

Hepinize merhaba worldsnooker'da ki yeni köşeme hoş geldiniz
Son bir kaç haftadır eşim Sally'nin doğumunu bekliyorum.Bir kız çocuğu bekliyoruz.Aslında geçen cuma doğması gerekiyordu ama hala doğum gerçekleşmedi.Geçtiğimiz cumadan önce eşimin biraz sancısı oldu ve erken doğum olacağını düşündük ancak sancıları geçince kızımızın inatçı olduğunu anladık.Aslında bu bizim için yeni birşey değil ilk çocuğumuz Maize'de tam 5 gün geç doğmuştu.

Olanlardan dolayı gergin değilim ancak oldukça heyecanlıyım.Daha fazla bekleyemiyorum.Çocuğumun sağlıklı bir şekilde doğması beni mutlu edecek.Rutin olarak yaptığım işlerime devam ediyorum.Sabahları jimnastik ve öğlenleri ise snooker oynuyorum.Vaktimin kalanını ailemle beraber geçiriyorum.Alkol ve sigara kullanmıyorum ve ben bir parti adamı değilim.Bir kaç uykusuz gece geçirdik ancak bu tecrübeyi daha önceden iki kere yaşadığımız için neler olacağını biliyoruz.İlk başlarda bebeğimiz öksürünce telaşlanırdık ve birşeyler olduğunu düşünürdük ama artık bu konularda rahatız.

Diğer bir konu ise çocuğun masrafları.Masraflardan korktuğum söylenemez.Bu aralar iyi snooker oynuyorum.Ancak ileride işler iyi gitmezse yeni bir iş bulmam gerekebilir.

Masters'da ki dansıma gelince, bir çok insan bu konuda bana sorular soruyor.Masters'da Jimmy White ile yaptığım maçta salona girerken yaptığım dans önceden planlanmış birşey değildi.O anda oldu.Maçtan bir kaç gün önce Barry Hearn ile konuşmuştum.Kendisi tebrik etmek için gitmiştim ve bana snookerda biraz eğlence olması gerektiğini oyuncuların da buna katılması gerektiğini söyledi.Kendisine tamamiyle katılıyordum.Bu yüzden salona girerken insanları biraz eğlendirmek istedim.

Dans görüntülerim youtube'de mevcut.Buradan ve bir diğeri olanı da buradan izleyebilirsiniz.Yaklaşık 20 bin kişi bu vidyoları izlemiş.Bir çok insan bunun çok eğlenceli olduğunu bana söyledi.Ancak diğerleri ise bunun "aptalca" görüdüğünü söyledi.Bu kişilere katılamayacağım çünkü ne yaptığımı biliyorum.Sadece kısa bir süre dans ettim ve ümit ediyorum ki diğer oyuncularda bu tip şeyler yapacaklardır.İleride bu tip birşey yapıp yapmayacağım konusunda tam emin değilim.Belki farklı tonda bir müzik kullanarak birşeyler yapabilirim ancak ne yapacağımı henüz düşünmedim.Belki Quinten Hann ile bir kaç yıl önce gerçekleştirdiğim boks maçı tipinde birşeyler yapabilirim.Sadece bilardocu olmanız dışında başka bir özelliğinizle tanınmanızın harika olacağını düşünüyorum.


Mark King - Quinten Hann boks yaparken


Bu sezon ki formumu değerlendirmem gerekirse şu ana kadar gayet tutarlı bir oyun sergiliyorum.Tüm turnuvalarda ilk tur maçlarımı kazandım ancak ikinci turlarda kaybetmem gerçekten bir hayal kırıklığı.Çok yoğun olarak çalışıyorum ve öncelikli hedefim ilk tur maçlarımı kazanmak.Kendimi Sheffield'a(Dünya Şampiyonası) saklıyorum.Orada ilk turu geçmem çok önemli çünkü oradan gelecek olan sıralama puanı önemli bir yer tutuyor.Snookerın geleceğinin parlak olduğunu düşünüyorum.Önümüzde ki sezon daha çok turnuva olacak ve sanırım üzerimizde ki baskı bazen biraz daha artacak.

Bir kaç hafta sonra tekrar sizlerle beraber olacağım.Umut ediyorum ki üçüncü çocuğumun babası olarak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder