5 Şubat 2010 Cuma

Çin Açık'ta Ön Elemeler Tamamlandı

Çin Açık'ta 4. ön eleme turlarıda tamamlandı ve ana tabloya yerleşecek son 16 oyuncudan 8'i belirlenmiş oldu.



Genç oyuncu Judd Trump rakibi Tom Ford'u geçerek Çin Açık'ta ana tablo görmeyi başardı.Steve Davis ise son tura kadar getirdiği mücadelesin de Mike Dunn'a 5-3 ile kaybederek turnuvaya veda etmiş oldu.

Eski Dünya Şampiyonlarından Ken Doherty'de Graeme Dott ile yaptığı mücadeleyi 5-3 kaybederek turnuvaya veda eden bir diğer isim oldu.

Tony Drago ise rakibi Stephen Lee'yi 5-2 ile geçti ve bu turnuvada da ana tabloda ki yerini aldı.Maç sonrasında "Çok iyi bir oyun oynadım şu anda oynadığım oyundan memnumum.Bir de 122'lik bir seri gerçekleştirdim.İyi oynuyorum ve turları geçmek için çalışıyorum.Ancak uçacak değilim elimden geleni yapıyorum." dedi.

Turnuvanın son gününde alınan toplu sonuçlar şöyle:

Judd Trump 5-1 Tom Ford
Steve Davis 3-5 Mike Dunn
Gerard Greene 5-2 Michael Judge
Ricky Walden 2-5 Rod Lawler
Michael Holt 3-5 Robert Milkins
Liang Wenbo 2-5 Andrew Higginson
Graeme Dott 5-2 Ken Doherty
Barry Hawkins 5-1 Alan McManus

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder