24 Ocak 2010 Pazar

Formumu Korumak Zorundayım!



The Masters şampiyonu Mark Selby worldsnooker.com'a yaptığı açıklama da Galler Açık ile ilgili açıklamalarda bulundu.Yetenekli oyuncu şunları söyledi;

"İtiraf etmeliyim ki Galler Açık turnuvasında ilk turda elenirsem Masters'da kazandığım başarı adeta buharlaşıp gitmiş olacak."

Geçtiğimiz hafta 9-6 geriden gelerek dünya 1 numarası Ronnie O'Sullivan'ı geçen Mark başarısının üzerine mesafe kat etmekte kararlı gibi görünüyor.

"Eğer Galler'de ilk turda kaybedersem bana uzun bir yol görünüyor.Evet Masters'ı kazanmak gerçekten güzeldi ancak Masters bir sıralama turnuvası değil.Şimdi bu formumu korumalıyım ve biraz sıralama puanı almalıyım.Pazartesi günü biraz eğlenceden sonra salı günü tekrar antremanlara başlamıştım.Turnuva da standart çok yüksek herşey olabilir.Mesele Ding Uk Championship sonrası, Masters ilk turunda benimle karşılaştı ve kaybetti.Bu yüzden ben de aynı duruma düşüp Galler'in soğusunda kalmak istemiyorum.

Masters'ı hala tam olarak kafamdan atamadım kupam evimde şöminenin üzerinde duruyor.Ve Vicky(kız arkadaşı)'e hergün onu parlatmasını söylüyorum.Galler'e gidip bazı oyuncularla final hakkında konuştuğumda sanırım Masters'i artık unutmuş olacağım."

2 sene önce Ronnie O'Sullivan'ı 8-5 geriye düştüğü maçta 9-8 yenerek bu kupayı alan Mark sözlerine şunları ekledi. "Masters'ı kazandıktan sonra bu benim için bir işaret oldu.Newport'ta oynamayı seviyorum, geçmişte burada oynadığım ön eleme maçlarının da bunda etkisi var."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder